18 Haziran 2012 Pazartesi

SABAH KAHVALTISI

Dün canımıniçiyle birlikte hadi değişiklik yapıp kahvaltıyı dışarda yapalım dedik.Olayın değişiklik kısmı güzel sıcak kısmı güzeldi.saat 9.30 dan 11.30 kadar zor dayanan biz karadeniz bünyeliler giderken insanların daha yeni yerleştiğini görmek üstelik sıcakta okey oynayıp çay içmeye başladıklarını görüp daha hayret yaptık.Kahvaltımız piknikimsi ve tamamen salaştı.Seyhan Barajının yanında sevgi adasının karşısında araba yanı göl kenarı mütavazi vakitgeçirdik.





 

Kahvaltımızı yaptığımız yer ağaçlık bir yer insanlar balık filan tutuyor Bu arada kahvaltıda 3 kişiydik genç bir bayanda bize eşlik etti yemeğini yedi gitti doğal olarak suyunu içti benim arkam dönüktü yakalayamadım sonra da ayaklarımın dibine yattı uyudu. bu da oralarda bile vazgeçmediğim inekli kupamla bendeniz... hadi görüşürüzz..

9 yorum:

  1. Dingin ve huzurlu anlar. Ne güzel canım. Sen de kupan da harikasınız:)
    Tatlı köpüş de nasıl doyduysa serilmiş uyumuş:)
    Kocaman sevgiler benden sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper bir damak tadı olan bir köpüştü hayatım valla öpüyorum seni

      Sil
  2. afiyet olsun canımm değişiklik iyidir alışırsınız adana sıcaklarına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımıniçi bu ikinci yazım sanki gitgide ısınıyo gibi geliyo :)

      Sil
  3. Ooohhh keyfiniz hep böyle sürsün inşallah :)
    Kupana bayıldııım :))

    YanıtlaSil
  4. Ben gittiğim zaman ördekler yüzüyordu.Çok romantikti,yanında da çay ve börek...(Gardaki börekçi)Özlemişim yaaa.

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)