31 Ocak 2012 Salı

OPTİMUM ALIŞVERİŞİ

Alışveriş her zaman zevk verir güzeldir.Üstelik keyiflede çıktığınızda dahada güzel oluyor. Normal market alışverişinden sonra rossmann a muhakkak girerim. Epey bir dolaştım bu sefer rossmann da ürünlerini de hem mutfakta hem kozmetikte kullanıyorum tavsiye ederim.


Hemen her rosmann alışverişinde vazgeçilmez Isana büyük boy aseton ve duş jelleri ile ballı sütlü el sabunu.... 
Bu sefer ayak dinlendirici tuz aldım çok tatlı birşey sıcak suda pıtır pıtır ayaklarınızı gıdıklıyor.
Ve olmazsa olmaz ojeler tabii. renklere görünce dayanamıyorum ne yapayım pastelin turkuazı daha önce flormarın turkuazına benziyor.(eve gelince bakınca anladım ama)
golden rose mavisi tam aradığım gibi lacivert kırmızı beyaz kombinlerine bayılırım öyle bir kombini tamamlayacak bir oje..


hemen sürüp çekiverdim (bir de tepetaklak tutmasam makineyi çokkk şaşkınım çokkk;)
vee sıra flormarın magnetic ojesinde bu oje gurularının bloglarında gördüğüm bir oje çeşidi idi ama golden rose veya pastel duymuştum açıkçası flormarda görünce şaşırdım Hemen aldım tabiki denemek için.Açıkçası biraz uğraştırıyor (yada ben zorlandım bilemicemm) Koyu bir oje ama sonuç güzel....



 evettt şimdilik bu kadar bugün birşeyler daha var aklımda yetiştirebilrsem onu da ekleyeceğim görüşmek üzere...

25 Ocak 2012 Çarşamba

BİR CİNNET ( BU BENDEN) BİR GÜZELLİK (ARKADASTAN)

Ya inat ettim mi yaparım bu benim huyum biliyorum ama yok bunu bilmiyorum kurcalaya kurcalaya ifrit oldum kendime bloglar arası yarışma yapılsa ensık değişen sayfa ödülü alacam olmuyo olmuyo yapamıyorum ALLAH RIZASI İÇİN SAYFA TASARIMI ÖZEL OLARAK NASIL YAPILIYO ÇOK HOŞUMA GİDEN SAYFALAR OLUYO YA BİR YARDIMMM NE OLUR.
bu arada adanalı blogger arkadaslar haftanın EN SÜPERRRR EN GÜZELLLL  haberi blogger arkadaşımız sevgili funda yavrusuna kavuşmuş kendi kendime delirsem de beceriksizliğime hayat ÇOK GÜZELLLL.....

24 Ocak 2012 Salı

PEYNİRLİ POĞAÇA

İlk kez mayalı hamurdan poğaça denedim çok beğendim diyemem çok kabarmadı öyyyle pastanedekiler gibi biraz da kuruttum galiba artık yapa yapa öğrenecem .

Tarif klasik
1 subardağı süt
1 tatlıkaşığı toz şeker
1 paket yaşmaya
1 subardağı su
1 yumurtanın akı
yarım subardağı ayçiçek yağı
alabildiğine un
1 tatlı kaşığı tuz
süslemek için yumurtanın sarısı
susam çörekotu

hamişş: bizimki tattı ağzı yanarak güzelmişş

22 Ocak 2012 Pazar

22 OCAK PAZAR ÇEKİLİŞLERİ

Ne yalan diyeyim bunu isterim şunu isterim diyen çekilişlere katılmak angarya geldiği için es geçiyorum ama sevgili justuntitled aklımı çeldi hepsini birarad göstermiş blogunda bende atladım valla bence sizde buyrun

Önce Sevgili Merimania çekilişi buyrun tıktık

bu da gelin olacak kızımızın çekilişi kutuya bayıldım buyrunnn

Ve Sevgili makyaj güncesinin çekilişi hepsi birbirinden güzel bol şans katılanlara tık tıkk

Her Yerde Yağmur Var.....

Evet ya nasıl ama nasıl yağıyor bolluk bereket sabah işe giderken hiç süse bakmadan giydim takoz botları ben kabarık o benden kabarık montumu vurdum kendimi yollara dersaneye gittigimde nekadar olursa olsun kollardan  su çekmiş montu çıkarttım sıcak çaya gömüldüm vallla bir karadenizli olarak yağmuruna hayran kalsam da sitedeki çocuk parkları çocuk havuzuna dönüşünce insan korkuyor yahu Allah dışardaki evsiz barksıza yardım etsin...

18 Ocak 2012 Çarşamba

GÜZEL HABER

Uzaklardan güzel bir haber aldım bu sabah güzel haberle uyandım yani. En iyi arkadaşım evleniyor..
Telefona önce bir mesaj Mi.. evleniyorum benn diye bir mesaj gece yatarken sesi kapamayı unutunca kulağımın diibinde carladı tabi.Tek göz kapalı okuyup hönkk olduktan sonra ne diyon sen diye boru sesimle açıklama aldım.Yeni başlayan birşeyler vardı 2 ay gibi istemeye geliyorlarmış Kendim evlenme teklifi aldığımda da böyle olmuştum ses nefes gitmişti bende ahh ahh şimdiden kına ve düğün için kuruyorum aklımdan

17 Ocak 2012 Salı

SIRADA NE VAR???

Son hafta sonu o kadar sıkıntılıydm ki yazmak istemedim açıkçası huyumdur biraz da annemin öğretisi öfkeliyken hemen konuşma der.O yüzden ağzımı açmadım önce vanda depremzede kardeşlerimizi bahane ederek cumhuriyet bayramımızı kutlamamızı istemediler. Oysa gölcük depremini gemlikte şiddetle yaşayan biri olarak deprem zorluğunu iyi anlayan kişi olarak olanakları ölçüsünde dpremzede vatandaşlar için her türlü fedakarlıkta bulunanlardan biri oldum Ama yas nedeni ile cumhuriyetimizi kutlayamadık bizi sokaklara döküldüler diye adlandırdılar. olsun desinler diye düşünüyorum.kaldıkı o dönem hatırlıyorum 10 gün yayın yapılmamıştı tv yas oydu işte.
şimdi 19 mayıs gençlik ve spor bayramını ankara harici diğer illerde kutlanmasını yasaklama karar alıyorlar tepki gösterenleri yanlış anlama ve güruhu (! ) yanlış yönlendirmeyle suçladılar.ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARI DÜŞÜYORMUŞ, VATANDAŞA YÜK GETİRİYORMUŞ....
19 MAYIS ATATÜRKÜN ÜLKEMİZİ BİZİM ÜLKEMİZİ KURTARACAK BÜYÜK MÜCADELEYİ BAŞLATMAK İÇİN ÇIKTI SAMSUNA. VE BU MÜCADELEYİ ŞU AN nedense koyun koyun oturan GENÇLERE HEDİYE ETTİ...
öyle bir anlatılıyor ki Atasını anmak için bir gün kaidelerini kaldırmak gençlere acaip yük oluyor. hergün nette takılırken yorulmayan gençler Ataları için yoruluyor yük oluyor 19 mayıs onlara
NEDEN HİÇ KİMSE KONUŞMUYOR
YA NE YAPIYORSUNUZ BAYRAMLARIMIZI NASIL YASAKLARSINIZ NASIL DEMİYORSUNUZ
ADAMLAR YAPMACIKLIKTI OHHH BİTTİ DİYE MANŞET ATIYOR neden kimse çıkıp birşey DEMİYOR

SIRADA 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMImız var herhalde susunca ulusal egemenliğimiz öenmli değil diyeceğiz herhalde
SONRADA 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI kazanılan zaferler önemli değil nasıl olsa diyerek TEPKİSİZ KALIRIZ GENE.
ÇOK MU KARAMSARIM 
SANMAM
 BAKIN ÇEVRENİZE NELERE SUSMADIK HEP BİRLİKTE 
SUSMAYIN VE HATIRLAYIN NEREDEN NASIL GELDİĞİMİZİ.....

16 Ocak 2012 Pazartesi

11 Ocak 2012 Çarşamba

Yağmur alışverişi

Allahım o ne yağmur ya.5 günden beri yağıyor hemde öyle böyle değil adamakıllı sanırım buraların böyle bereketli  olmasının sebebi bu. Şemsiye olayını pek sevmem 2 defa otobüste bıraktıktan sonra o küçük olanlardan sonra hep montlarımı kapşonlu aldım ama pazar dersten geldikten sonra ıslanmadık bir noktam kalmadığını görünce (en dıştan en içe) dedik şemsiye şart aldım valla bakın bakimm güzel mi?

eşim almazsın almazsın alıncada tam aldın diyor beni üsküdara yolladı kendisi de katip yaptın beni diye kafa buluyo benimle..
şemsiyenin altındaki botlarım da yeni kilo sorunsalım olduğumdan çok topuklu giyemiyorum.ama bu topuğu tavsiye ederim çok rahat. botum süet olduğu için bu yağmurlarda giyemedim ama ayakta çok şık dar paça kotla özeliklle

Şemsiye : accessorize
Bot: Çakmak cad.

6 Ocak 2012 Cuma

HER GİDİŞİN BİR DÖNÜŞÜ VAR

Ne kadar uzun bir ara bana göre halbuki tamamen süpriz oldu bu ara yine çok şey birikti.iNSAN HAYATINI ÇOK BOŞŞ YAŞIYORUM DİYE  kendine dert etmemeli.Birden öyle farklı doluyor ki şaşırıyorsun.Ama duygularımı belli etmeden yaşayabildiğimi anladım kendimi bu garip bir boşluk yapıyor içimde .
Yeniyıldan 5 gün önce annemle HERGÜN yaptığımız konuşmalardan birinde kendisinin evde MERDİVENLERDEN YUVARLANDIĞINI öğrendim.ve bunu benden 16GÜN sakladığını ne bileyim kafamın içi boşaldı o an bir elektirikli süpürge beyninizi çekiyor gibi oluyorsunuz en azından ben öyle hissettim.ALLAHA ŞÜKÜR öyle ciddi bir kazayı elinde kırık omuzunda lif yırtığı ile atlatmış.
bu yüzden gözüm blog filan göremedi. YENİ YILDA ANKARADAYDIK hepbirlikte kardeşim eşi biz hep birlikte. onları pazar günü yolladık salı günü yüzük parmağındaki son operasyon için tekrar hastanedeydik. 2,5 saat sürdü 2 vida takıldı parmacığına o kadar korktum ki.Hep güçlü olan annemdir. o görüntüye hiç yakışmayanda o oldu. ana kız bir gece geçirdik.ANKARA BU SEFER HÜZÜNLÜYDÜ.
ama şimdi bakıyorum da yine o çok güçlü bir kadın elinde atel yılbaşında başımızda noel baba şapkaları bahçede çam ağacını süslemiş öyle eğlendikki .sanki 2 gün sonra olacağı ameliyattan korkan kadın o değildi. ama ilk kez kızları ve damatları bir araya geldi çok mutlu oldu kendi kendine mutluluktan uçuyorum şimdi dicem yanlış anlayacaksınız diye espri bile yaptı.
Derslerim nedeniyle dün gelmek zorunda kaldım ağrı kesiciler alıyor şimdi iyi.Allah herkesin anesini babasını sevenlerini korusun...
gecikmiş de olsa...yeni yıl mesajım SADECE SAĞLIK O OLMAYINCA DİĞERLERİNİN DE ANLAMI YOK .............