17 Ocak 2012 Salı

SIRADA NE VAR???

Son hafta sonu o kadar sıkıntılıydm ki yazmak istemedim açıkçası huyumdur biraz da annemin öğretisi öfkeliyken hemen konuşma der.O yüzden ağzımı açmadım önce vanda depremzede kardeşlerimizi bahane ederek cumhuriyet bayramımızı kutlamamızı istemediler. Oysa gölcük depremini gemlikte şiddetle yaşayan biri olarak deprem zorluğunu iyi anlayan kişi olarak olanakları ölçüsünde dpremzede vatandaşlar için her türlü fedakarlıkta bulunanlardan biri oldum Ama yas nedeni ile cumhuriyetimizi kutlayamadık bizi sokaklara döküldüler diye adlandırdılar. olsun desinler diye düşünüyorum.kaldıkı o dönem hatırlıyorum 10 gün yayın yapılmamıştı tv yas oydu işte.
şimdi 19 mayıs gençlik ve spor bayramını ankara harici diğer illerde kutlanmasını yasaklama karar alıyorlar tepki gösterenleri yanlış anlama ve güruhu (! ) yanlış yönlendirmeyle suçladılar.ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARI DÜŞÜYORMUŞ, VATANDAŞA YÜK GETİRİYORMUŞ....
19 MAYIS ATATÜRKÜN ÜLKEMİZİ BİZİM ÜLKEMİZİ KURTARACAK BÜYÜK MÜCADELEYİ BAŞLATMAK İÇİN ÇIKTI SAMSUNA. VE BU MÜCADELEYİ ŞU AN nedense koyun koyun oturan GENÇLERE HEDİYE ETTİ...
öyle bir anlatılıyor ki Atasını anmak için bir gün kaidelerini kaldırmak gençlere acaip yük oluyor. hergün nette takılırken yorulmayan gençler Ataları için yoruluyor yük oluyor 19 mayıs onlara
NEDEN HİÇ KİMSE KONUŞMUYOR
YA NE YAPIYORSUNUZ BAYRAMLARIMIZI NASIL YASAKLARSINIZ NASIL DEMİYORSUNUZ
ADAMLAR YAPMACIKLIKTI OHHH BİTTİ DİYE MANŞET ATIYOR neden kimse çıkıp birşey DEMİYOR

SIRADA 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMImız var herhalde susunca ulusal egemenliğimiz öenmli değil diyeceğiz herhalde
SONRADA 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI kazanılan zaferler önemli değil nasıl olsa diyerek TEPKİSİZ KALIRIZ GENE.
ÇOK MU KARAMSARIM 
SANMAM
 BAKIN ÇEVRENİZE NELERE SUSMADIK HEP BİRLİKTE 
SUSMAYIN VE HATIRLAYIN NEREDEN NASIL GELDİĞİMİZİ.....

3 yorum:

  1. İnanamıyorum şoktayım, ilk defa duyuyorum bunu herkes paylaşmalı ve bilinçlenmeli, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Fikirlerine katılıyorum. Kime sorsan bu yanlış diyor ama iş toplu ses duyurmaya gelince kimse adım atmıyor. Bekliyoruz öyle birileri kendini bir öne atsın bakalım ona birşey olmazsa bizde geliriz peşinden hesaabı... Gidişatımızı hiç iyi görmüyorum...

    YanıtlaSil
  3. sağol eren , sağol margazit bence herkes korktuğu için susuyor bence ya banada birşey olursa korkusu yaşanıyor sindirilmek ne kadar acı

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)