31 Ocak 2012 Salı

OPTİMUM ALIŞVERİŞİ

Alışveriş her zaman zevk verir güzeldir.Üstelik keyiflede çıktığınızda dahada güzel oluyor. Normal market alışverişinden sonra rossmann a muhakkak girerim. Epey bir dolaştım bu sefer rossmann da ürünlerini de hem mutfakta hem kozmetikte kullanıyorum tavsiye ederim.


Hemen her rosmann alışverişinde vazgeçilmez Isana büyük boy aseton ve duş jelleri ile ballı sütlü el sabunu.... 
Bu sefer ayak dinlendirici tuz aldım çok tatlı birşey sıcak suda pıtır pıtır ayaklarınızı gıdıklıyor.
Ve olmazsa olmaz ojeler tabii. renklere görünce dayanamıyorum ne yapayım pastelin turkuazı daha önce flormarın turkuazına benziyor.(eve gelince bakınca anladım ama)
golden rose mavisi tam aradığım gibi lacivert kırmızı beyaz kombinlerine bayılırım öyle bir kombini tamamlayacak bir oje..


hemen sürüp çekiverdim (bir de tepetaklak tutmasam makineyi çokkk şaşkınım çokkk;)
vee sıra flormarın magnetic ojesinde bu oje gurularının bloglarında gördüğüm bir oje çeşidi idi ama golden rose veya pastel duymuştum açıkçası flormarda görünce şaşırdım Hemen aldım tabiki denemek için.Açıkçası biraz uğraştırıyor (yada ben zorlandım bilemicemm) Koyu bir oje ama sonuç güzel....



 evettt şimdilik bu kadar bugün birşeyler daha var aklımda yetiştirebilrsem onu da ekleyeceğim görüşmek üzere...

3 yorum:

  1. cicilerini güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Sefan olsun güzel günlerde kullan canım bu arada sana cevaben; mor menekşe haha çılgınım benim hoş bu güne dair diğer yazılarda kombin detaylarını vs yazmıştım ya rahat olması çok önemli tatlım özellikle ydışında gez dolan insan bitiyor. Of evet ya insan kendinden geçiyor valla.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim ayşıncığım sağolasın..
    stilim direktörüm seninle birlikte biz de geziyoruz çok güzel fotoğraflar sağol canımm

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)