6 Ocak 2012 Cuma

HER GİDİŞİN BİR DÖNÜŞÜ VAR

Ne kadar uzun bir ara bana göre halbuki tamamen süpriz oldu bu ara yine çok şey birikti.iNSAN HAYATINI ÇOK BOŞŞ YAŞIYORUM DİYE  kendine dert etmemeli.Birden öyle farklı doluyor ki şaşırıyorsun.Ama duygularımı belli etmeden yaşayabildiğimi anladım kendimi bu garip bir boşluk yapıyor içimde .
Yeniyıldan 5 gün önce annemle HERGÜN yaptığımız konuşmalardan birinde kendisinin evde MERDİVENLERDEN YUVARLANDIĞINI öğrendim.ve bunu benden 16GÜN sakladığını ne bileyim kafamın içi boşaldı o an bir elektirikli süpürge beyninizi çekiyor gibi oluyorsunuz en azından ben öyle hissettim.ALLAHA ŞÜKÜR öyle ciddi bir kazayı elinde kırık omuzunda lif yırtığı ile atlatmış.
bu yüzden gözüm blog filan göremedi. YENİ YILDA ANKARADAYDIK hepbirlikte kardeşim eşi biz hep birlikte. onları pazar günü yolladık salı günü yüzük parmağındaki son operasyon için tekrar hastanedeydik. 2,5 saat sürdü 2 vida takıldı parmacığına o kadar korktum ki.Hep güçlü olan annemdir. o görüntüye hiç yakışmayanda o oldu. ana kız bir gece geçirdik.ANKARA BU SEFER HÜZÜNLÜYDÜ.
ama şimdi bakıyorum da yine o çok güçlü bir kadın elinde atel yılbaşında başımızda noel baba şapkaları bahçede çam ağacını süslemiş öyle eğlendikki .sanki 2 gün sonra olacağı ameliyattan korkan kadın o değildi. ama ilk kez kızları ve damatları bir araya geldi çok mutlu oldu kendi kendine mutluluktan uçuyorum şimdi dicem yanlış anlayacaksınız diye espri bile yaptı.
Derslerim nedeniyle dün gelmek zorunda kaldım ağrı kesiciler alıyor şimdi iyi.Allah herkesin anesini babasını sevenlerini korusun...
gecikmiş de olsa...yeni yıl mesajım SADECE SAĞLIK O OLMAYINCA DİĞERLERİNİN DE ANLAMI YOK .............

12 yorum:

  1. mutlaka her giden önce düşünmeli sonra gitmeli:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Canım ya kıyamam, yine de Allah korumuş. Çok çok geçmiş olsun, anneciğin de bir an evvel sağlığına kavuşur inşallah.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. sağol fundacığım valla öyle o kadar korktum ki en büyük şey sağlık

    YanıtlaSil
  4. sevgili reçel bazen düşünmeden de gidilebiliyo ama

    YanıtlaSil
  5. Canım çok geçmiş olsun. Allah (c.c.) beterinden korusun. Anneciğine acil şifalar diliyorum, lütfen kendisine de ilet.
    En azından yeni yıla hep birlikte girmişsiniz. Güzel yanından bakalım biz:)
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  6. çoooook geçmiş olsun,Allah acil şifalar versin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun ! Anneler böyle güçlüdür işte !

    YanıtlaSil
  8. ayşıncığım teşekkür ederim valla verilmiş sadakası varmış..
    çok teşekkür ederim neslihan hanım şu ağrılı dönemi de geçirse bir an evvel...
    sevgili colette gerçekten de anneler güçlü annelik çok çok çok farklı birşey benim çocuklarım yanımda canım acıyamaz tarzındaydı resmen...

    YanıtlaSil
  9. cok gecmis olsun canim :(

    YanıtlaSil
  10. bloğunuzu yeni keşfettim.çok cici:)annenizede büyük geçmiş olsun:)sevgiler:) AYDA

    YanıtlaSil
  11. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HOŞ GELDİNİZ KENDİ HALİNDE BİRŞEYLER KARALIYORUM BENDE BBAMIN GÖREVİ NEDENİ İLE 10 SENEEREĞLİ DE OTURDUK EREĞLİDE BİR ORTAOKUL LİSE DÖNEMİ SÖZ KONUSU..

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)