25 Ocak 2012 Çarşamba

BİR CİNNET ( BU BENDEN) BİR GÜZELLİK (ARKADASTAN)

Ya inat ettim mi yaparım bu benim huyum biliyorum ama yok bunu bilmiyorum kurcalaya kurcalaya ifrit oldum kendime bloglar arası yarışma yapılsa ensık değişen sayfa ödülü alacam olmuyo olmuyo yapamıyorum ALLAH RIZASI İÇİN SAYFA TASARIMI ÖZEL OLARAK NASIL YAPILIYO ÇOK HOŞUMA GİDEN SAYFALAR OLUYO YA BİR YARDIMMM NE OLUR.
bu arada adanalı blogger arkadaslar haftanın EN SÜPERRRR EN GÜZELLLL  haberi blogger arkadaşımız sevgili funda yavrusuna kavuşmuş kendi kendime delirsem de beceriksizliğime hayat ÇOK GÜZELLLL.....

7 yorum:

  1. blog görüntüsünü değiştirme bende de var, ve halen memnun değilim görüntüsünden sürekli değişiyorum =(

    YanıtlaSil
  2. ya özel tasarımlar var onların nasıl yaptığını bir keşfetsem

    YanıtlaSil
  3. Canım bende duydum Fundayı, sağlıkl akucagına almı sçokşükür darisı tüm isteyenlere bekleyenlere olsun..

    YanıtlaSil
  4. insanin blogunu sevmesi zaten temasindan anlasiliyor :) bloguda cok güzel göze gözüksün ayni insanin evi gibi olsun istiyor :) yarin veya sali günü insaallah vakit bulursam en detayli sekilde bloggerde özel tema yapmasini anlatirim canim :)

    YanıtlaSil
  5. sağol mavişim ya bakacağım tam istediğim gibi olmadan da uğraşıp duracağım sanırım

    YanıtlaSil
  6. uzun iş olmasa ben hayvanlara bağış karşılığı yapıyordum tema blogumda ama yemin ettim bıraktım

    YanıtlaSil
  7. olsun canım direktörüm artık kıra döke yapacaz birşeyler

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)