18 Ocak 2012 Çarşamba

GÜZEL HABER

Uzaklardan güzel bir haber aldım bu sabah güzel haberle uyandım yani. En iyi arkadaşım evleniyor..
Telefona önce bir mesaj Mi.. evleniyorum benn diye bir mesaj gece yatarken sesi kapamayı unutunca kulağımın diibinde carladı tabi.Tek göz kapalı okuyup hönkk olduktan sonra ne diyon sen diye boru sesimle açıklama aldım.Yeni başlayan birşeyler vardı 2 ay gibi istemeye geliyorlarmış Kendim evlenme teklifi aldığımda da böyle olmuştum ses nefes gitmişti bende ahh ahh şimdiden kına ve düğün için kuruyorum aklımdan

7 yorum:

  1. Ne mutlu, darısı tüm bekarlarımıza :)

    YanıtlaSil
  2. arkadaşın icin hayırlısı olsun şeker,:)))
    neler yapıyorsun nasılsın ayrıntılı yazsana sevgilerimle:))))

    YanıtlaSil
  3. amin pembişim tüm evlenmek isteyenlere seninkini de tamamına erdirsin allah hayırlısıyla
    sağol selinkacığımm haberler sende sen anlatacaksın tahliller filan yazıyordun neler oldu

    YanıtlaSil
  4. Allah (c.c.) mutlu etsin canım.

    YanıtlaSil
  5. sağol canım arkadasıma iletecem

    YanıtlaSil
  6. ne güzel ,herşey gönüllerince olsun inş,sevgiler

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)