11 Ocak 2012 Çarşamba

Yağmur alışverişi

Allahım o ne yağmur ya.5 günden beri yağıyor hemde öyle böyle değil adamakıllı sanırım buraların böyle bereketli  olmasının sebebi bu. Şemsiye olayını pek sevmem 2 defa otobüste bıraktıktan sonra o küçük olanlardan sonra hep montlarımı kapşonlu aldım ama pazar dersten geldikten sonra ıslanmadık bir noktam kalmadığını görünce (en dıştan en içe) dedik şemsiye şart aldım valla bakın bakimm güzel mi?

eşim almazsın almazsın alıncada tam aldın diyor beni üsküdara yolladı kendisi de katip yaptın beni diye kafa buluyo benimle..
şemsiyenin altındaki botlarım da yeni kilo sorunsalım olduğumdan çok topuklu giyemiyorum.ama bu topuğu tavsiye ederim çok rahat. botum süet olduğu için bu yağmurlarda giyemedim ama ayakta çok şık dar paça kotla özeliklle

Şemsiye : accessorize
Bot: Çakmak cad.

10 yorum:

  1. cicilerini güle güle kullan...
    özellikle şemsiyen pek süslü ve şeker:)
    sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  2. şemsiyeye bayıldımmmm kıpır kıpır valla güle güle kullan canım ..botlarını da tabi:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. canım çok güzelmiş çok begendım botunu güle güle güzel günlerde giy :*

    YanıtlaSil
  4. ayşıncığım teşekkür ederim beğenmene sevindim kokoşluğum tuttu :))
    reçelcimm tatlımm sağoll
    sinemciğim sağolasın öyle rahat ki

    YanıtlaSil
  5. Şemsiye çok şık hakikaten.Baba tarafım Adanalıdır.Güzeldir Adana samimidir.Ah bir de sıcağı olmasa.
    Bir saatte yaylaya çıkarsınız,bir saatte denize ulaşırsınız.
    Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. sevgili dodo
    evet sıcağıda yağmuru da içten insanı da meşhur ben aslen trabzonluyum ama ankarada yaşadım ailem hala orda ankara farklı geliyor hoşgeldiniz bloğuma sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. ben hic hayatimda semsiye kullanmadim :) yagmurda öyle islana islana yürürüm :D nedense hep semsiye tutmaktan üsenirim.

    YanıtlaSil
  8. mavişim bende şimdiye kadar öyle valla ama fazla ıslanmak bünyeye ters

    YanıtlaSil
  9. Şemsiyen çok şık güle güle kullan bende alıcam aynısından belki Adana sokaklarında pişti oluruz :))

    YanıtlaSil
  10. al cnm canın sağolsun :)

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)