29 Haziran 2011 Çarşamba

talihsiz kaza

bu yaştan sonra ev olunca insan kendine özeniyor mu nedir .Özendikçe de sakınan göze çöp batıyor. Ankarada her eve dönüşte güvenlikte simit alıp eve öyle çıkardım.Özellikle akşam saatlerinde 5 tanesi 1 lira olayı düştüğünde güvercinlerle paylaşa paylaşa eve varırdım.Dün dedim ankarayı bir yaad edelim aldım simitleri tabi güvercinlersiz. çıktım eve . Masayı hazırlarken simitlerkesip öyle servis edeyim dedim canımıniçine. Tek hatırladığım kan aktığı idi.Ne olduğu nasıl olduğu hakkında hiç bir fikrim yok .Kıssadan hisse
1.Laser bıçaklar çokkkkkkkkkkkkk keskinmiş :(((
2.Elimde bıçak varken birdaha eee günün nasıl geçti sohbeti yapmıcam
3.Sağlık ocağındaki hemşire arkadaş ben olsam bende gülerdim valla haklısın...

3 yorum:

  1. geçmiş olsun , Muhabbet esnasında elindekine dikat etmek lazım sanırım.

    YanıtlaSil
  2. geç gördüm yazdığını.geçmişler olsun:(

    YanıtlaSil
  3. sağolun geçti sayılır dikkatsiz olmayacan bu alem de:)

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)