14 Ekim 2011 Cuma

BOYAMA GÜNLERİM

İki gündür kendimi boyamaya verdim elime ne geçerse boyadım.Gerçekten feyz aldığım kişi sevgili banuca dır.Amacım artık bir bağımlılık haline gelen ojelerimi disipline almak istememdi. Ama kendimi durduramadım ve canımıniçinin en sonunda  beni de boyayacak mısın demesiyle abarttığımı anladım.:)))
Önce peynir ve dondurma kutuları yıkandı kurulandı .Elimde colanın ramazanda verdiği metal bir kutu daha önce kupa aldığım ama ambalajını da beğendiğim içinde atmadığım bir kutumda vardı .





önce hepsi iki kat beyaza boyandı. sonra bazıları peçetelerle kaplandı bazıları sünger fırçalarla boyandı.

bu masa takımım bloknotluk peynir kabı kalemlik colanın metal kutusu büyük kutu fincan ambalajıydı.








bunlarda canımıniçine işyerinde kullanması için yaptığım kutular mavi sipariş verdi ağır abi kendisi birine gelen ufak fişleri koyacakmış birine de çekmesinde kalemlerini (bir erkek için valla titiz) :))






bunlarda en son aldığım ojelerimin kutuları



İTİRAF EDİYORUM ARTIK PEYNİR KUTULARINA BAŞKA GÖZLE BAKIYORUM:)))

16 yorum:

  1. Canım benim harika işler çıkmışşş yaaa :) Çok çok beğendim emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Cnm benim teşekkür ederim ne kadar sıkıntım varsa aldı benden kafa oyalamanın en güzel yolu..

    YanıtlaSil
  3. hani böyle maharetlerim yok da ben de peynir kutularına artık senin gözünle bakıcam galiba
    çok güzel olmuşlarrr

    YanıtlaSil
  4. harika bir geri dönüşüm çalışması olmuş... bayıldım valla:) ellerine, emeğine sağlık...
    eşin de sen de güle güle kullan...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili aynur , gerçekten markette artık bunu nasıl değerlendirebilirim gözüyle bakıyorum önce fiyatı sonra geri dönüşümü...
    cnm okuyancığım çok teşekkür ederim kafa göz yara yara kendi başıma yapmaya çalışıyorum işte :)

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş cnm ellerine sağlık güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim cnm ama hala oje almaya devam ettiğim için kutular yetmedi ...

    YanıtlaSil
  8. Canım yaaa...
    Böyle güzelliklere adım karıştığı için ne kadar mutlu oldum :)
    Ellerine sağlık, pembişlerin çok cici olmuş...
    Devam devam :)

    YanıtlaSil
  9. ne demek banu abla sen çok iyi bir öğreticisin devam devam :)

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım.hepside çok şık olmuş...

    YanıtlaSil
  11. Canim bu kutulara yapistirdigin pembe olan cicekli süsler nasil bir sey nasil yapistiriliyor onu anlayamadim. Ama cokgüzel olmus gercektende ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ederim halimeciğim:)
    sevgili nesliname öncelikle teşekkür ederim :) onlar peçete peçeteyi katlarına ayırıp deseni istediğin gibi kesip peçete tutkalı ile yapıştırıyorsun bu konuda en güzel eğitici bloglar ece aymer, banuca, meral sanatevi tavsiye ederim incele

    YanıtlaSil
  13. Ece ve Meral gibi ustaların arasında adımı görmek.... Mor menekşem ben bu işte çok acemiyim :)

    YanıtlaSil
  14. banu abla öyle deme senin içtenliğin yeter artı o çalışma odan var ya beni benden alıyor :) mütevazilik yapma ayrıca

    YanıtlaSil
  15. ben de sizler gibi bir şeyler yapmak istiyorum, çok yeteneklisiniz.ayrıca banu ablanın o zevkli evini gördükten sonra daha da isteğim arttı ama icraat yok ben de :))

    YanıtlaSil
  16. canım nerelerdesin? epeydir hiç paylaşım yapmıyorsun, merak ettim seni...

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)