15 Kasım 2011 Salı

KAYIPLARDAKİ BEN

bu sefer güzellikler yüzünden yokum .Bir ay olmuş paylaşım yapmayalı Özlemişim valla.Ama tuhaf bir silsile Önce  bilgisayarımın hard diski yandı 15 gün bilgisayarsız dolandım, kocişin telefonundan twitterla idare ettim ama esas süpriz sonraydı ANNEMM geldi bayramın birinci gününden beri bizimle konsantre anne kokusu alıyorum itiraf edeyim birlikte bile uyudum :)) o kadar güzel ki geziyoruz rehberlik yapıyorum şimdide ben ankara yolcusuyum perşembe kocişi de alıp ufak bir ankara kaçamağı yapacağız hep birlikte döneceğiz son tahlilde onu pazar akşamı yollayıp biraz daha gezmeyi planlanlasamda hafta başı görüşmek üzere OKADAR ŞEY BİRİKTİ Kİ YAZACAK ÇOK ÖZLEDİMMM. GÖRÜŞMEK ÜZERE.

6 yorum:

  1. iyi olmana, keyfinin yerinde olmasına ve anneciğinle hasret gidermene çok sevindim... ben de seni merak etmiştim hatta dün gece sana mesaj yazdım:) neyse ki güzel paylaşımlarınla yakında görüşeceğiz...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. bekliyoruz sevgilerimle:)))))))))))))

    YanıtlaSil
  3. geleceğim geleceğim şimdilerde annişimi kokluyorum canım arkadaşlarım

    YanıtlaSil
  4. O zaman bekliyoruz haberlerinizi,gelin artık:)

    Baykuş gözüyle

    YanıtlaSil
  5. Neyse, iyisin ya, önemli olan o işte...
    Ama bir daha ara vereceğin zaman bir not olsun yaz buraya da bizi böyle merakta bırakma şeker olur mu :)

    YanıtlaSil
  6. canım banu ablacım söz bir dahakine öyle yaparım sizleri çokk özledim..
    sevgili baykuş gözüyle çok şey birikti çokk gelecemm özledimm.

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)