28 Kasım 2011 Pazartesi

ANKARA ALIŞVERİŞİ -1

Uzun tatilin son 4 günü ankaradaydım Ankarada annemin yeni evi şehir merkezine oldukça uzak :( o yüzden çok alışveriş yapamadım. ama belli başlı gittiğim yerler vardır. Rahat rahat gezmektense minik alışveriş turu yaptım.
İkea, sosyete pazarı ve boncuk dünyam Suluhan'a gittim sadece. İkea başka bir yazıya . şimdi Sosyete pazarı ve suluhan ganimetlerim bakalım beğenecek misiniz?


 BU KIRMIZI ELİŞİ GÖZLÜĞÜM OLDU KENDİLERİ BOYUNA ASILIYOR ORTASI MIKNATISLI KANAVİÇE İŞLERKEN TAKIYORUM HAVALI OLUYOR:))

 DOĞALGAZ BORUSU KAMUFLE SÜSLERİ ÜSTTEKİNDE ELMA PORTAKAL MUZ YAPRAKLAR ARASINDA SALLANANLAR VE FOTOGRAFINI DA ÇEKEMEDİĞİM SARMISAK VE SOĞAN SİYAH SİYAH ÇOK ÇİRKİN GÖRÜNÜYO BENCE GÜZEL OLDU..
 SIVI SABUNLUĞUM VE DETERJANLIĞIM MUSLUĞUM BAŞINA...
NARIM SALONUMA
BUNLAR SOSYETE PAZARINDAN......

 PEMBE TAŞLI YÜZÜĞÜM
 MİNİK TAŞLI KELEBEK TOKALARIM SAÇ FAKİRİ OLUNCA BU BİLE FAZLA
KOCİŞİMİZE TESBİH KOLLEKSİYONUNA BİRİ MERCAN BİRİ KEHRİBAR İKİ TANE TESBİH .. 
VEEEEEEEEEEEEEEE
ANNE SULTANIN BANA EVLİLİK YILDÖNÜMÜ HEDİYESİ BAYILDIMMMM..

SİZCE NASILLAR???????

8 yorum:

  1. cok cok güzeller,
    güzel günlerde saglıkla kullan canım sevgilerimle:))))))

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel canım mutlulukla kullan sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller abla, iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim arkadaşlar sağolun adana da sosyete pazarını keşfedemedim hala ona yanarım pembeciğim bu konuda yardımlarını bekliyorum bak:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller iyi günlerde kullanmanız dileğiyle, sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür edeim sevgili funda...

    YanıtlaSil
  7. ohh şükür yorum kısmı açılmış:))) yazamadım ya içimde kaldı:))
    cicilerine bayıldım... özellikle mıknatıslı gözlük çok ilginçmiş...
    anneciğinin hediyesi yüzük ise süper... iyi günlerde, mutlulukla kullan inşallah...
    sevgilerimle...
    not: bir de kelime doğrulamayı kaldırırsan süper olacak:)))

    YanıtlaSil
  8. ya ben de diyorum en önce ayşın yazar nerede meğer ben halletmişim ortalığı:)) çok teşekkür ederim canım o gözlük orjınal olduğu için benimde hoşuma gitti zaten anne sultanın yüzüğü gerçekten muhteşem yüzyıldan fırlamış gibi hissediyorum takınca:)

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)