22 Kasım 2011 Salı

UZUN TATİLİM

Esasta canım sıkılıyor azıcık malum tatil bitti anne baba gitti evden ses gitti kaldım tek başıma yine bir tuhaf hissediyorum kendimi ev incin top oynuyor.Önce o güzel anları sizlerle paylaşayım.
önce şekerlerim adanaya geldi. Bildiğimiz kadarıyla gezdirdik.Önce Mersin..Annem 30 yıl evvel kıbrısa giderken geldiğimizi söylüyor doğal olarak ben hatırlamıyorum. Büyük mersin otelinin deniz kenarında olduğunu söyleyince yeni haline epey şaşırdı.
İşte benim canlarım ,
annem  babam



canımıniçi ve ben

O günün ayrıca bir özelliği daha vardı bir yıl olmuş evet diyeli canımın içi süpriz yaptı bizi güzel bir  balık rakı yaptık mersin de ... 

sonra ben biraz gezdirmeye çalıştım.canlarımı pasta bahçesine getirdim.

sonra bizi alıp ankaraya götürdüler ankarayı özlemişim ama garip bir şekilde bana çokk kalabalık geldi trafiği insanları.. fotoğraflarımı aktarmayı bitireyim annoşun ankarada hala tadilat dekorasyonu devam eden evini de gösterecem.o da ayrı bir hikaye kızımm çekme delimisin sennn diye diye he der oldu canım ya. Hadi görüşürüz yazacak çok şey var daha...

7 yorum:

  1. ailenle güzel vakit geçirmiş olmana senin adına o kadar çok mutlu oldum ki...

    YanıtlaSil
  2. güzel ama çabuk geçti cnm arkadaşım ya..

    YanıtlaSil
  3. inşallah tez zamanda tekrarlarsınız diyelim:)

    YanıtlaSil
  4. Tekrar aynı günlerin yakın zamanda olur inşAllah canım.. Hep mutlu ol..

    YanıtlaSil
  5. inşallahh diyorumm kocamann hala kendime gelemedimm

    YanıtlaSil
  6. mor menekşe haha süper eniştemize sevgiler canım ve sana da .)

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)