14 Aralık 2011 Çarşamba

HAYAT= ÜZÜNTÜLER+ SEVİNÇLER

Hayat garip bir ikilem mutluluklar üzüntüler ve ibretler hepsini bir arada sunuyor insana. Eğer devamlı elinizdekilerle mutlu olmaz ve kendi önlemlerinizi almadan yaşamaya çalışırsanız kocaman bir DUR ile karşılaşıyorsunuz.Eşimin işyerinde çalışan çok sevdiğimiz bir ablamızın (daha 44 yaşında) ciddi bir rahatsızlığı ile üzüldük.Hastanede doktorlarıyla görüştük bekliyoruz dedi Dua ediyoruz.Hayat gailesi insanı oradan oraya savurup duruyor o kadar çok şeye üzülüp duruyoruz ki o kadar şeyi kafamıza takıyoruz ki başımıza bir iş gelmeden anlamıyoruz bugün gündüz rahatsızlandım strese bağlı ani tansiyon düşüsü yaşıyorum ve kısa bir baygınlık geliyor ardından.Tabiki büyük bir KORKU ve ENDİŞE . tam kendimi toplamaya çalışıyordum kapı çaldı kargo elde bir paket sevgili TUBACAN ' ın organize ettiği yılbaşı çekilişinde eşleştiğim sevgili PAPATYA'nın paketi ve güzel hediyeleri ne kadar mutlu oldum nasıl hoşuma gitti ne kadar iyi geldi anlatamam.şimdi belki de çoktan beri yapmadığım ,belkide layığıyla yapmadığım birşeyi yapacağım . bu birilerine fazla alaturka gelebilir ama ben bugünden beri yapıyorum
TEŞEKKÜR EDERİM;
ANNEM... Beni her şımarıklığıma rağmen her zorluğuma rağmen gık demeden büyüttüğün için birlikte yaşadığımız onca yıl nasıl güçlü kadın olunur bana öğretip rol modelim olduğun için..
BABAM..Bana doğru erkek nasıl oluru öğrettiğin için yol göstericim ilkaşkım olduğun için...
KARDEŞİM...Aramızdaki onca yaş farkına rağmen seni ne kadar sevdiğimi içten içe bildiğin için(Blogumun adı kardeşimin adıdır)....
KOCAM....37 yaşımda karşıma çıkan adam akıllı olduğun ve beni çekip çevirdiğin için...
ŞULEMM..Uazklarda ayrı memleketlerde de olsak candost olduğun için..
ARKADAŞLARIM..Beni buralarda yalnız bırakmadığınız için... bazılarınız ile sanalda kalmadan sağlam arkadaşlaıklar kuracağımıza emin olduğum için..
hepinize hepinize teşekkür ederim. ŞÜKÜRLER OLSUN .BUGÜN DERS ALDIM  yarın daha iyi olacağım iyi ki varsınız...:)

6 yorum:

  1. çok haklısın canım yaşamın sağlamasını yapsak sevinç ve üzüntülerden arda kalan tecrübelerimiz karşımıza çıkar... aslında hayat her şeye üzülmek ve çok duygusal olmak için yeterince kısa... dilerim arkadaşınızın sağlık sorunu da hayırlısıyla şifa bulur...
    ve inşallah senin sağlığında tez zamanda düzelsin canım...

    YanıtlaSil
  2. rabbime hamdolsun canım senin icin,arkadaşınıza şifa versin inş düşündükleri gibi olmaz,mevlana cok hoşuma giden bir mesneviden beyit

    be ahmak kaderimiz,40 bin sene evvel ezelde yazıldı,neler olacagı,yaşayacagımız,üzülmek perişen olmak niye der:????

    ah bazen onu okudummu kalbim ferah buluyor,bende kendime dur diyemiyorum canım,üzülmeyim desemde,yapamadıklarım cok o yüzden kendime ahmaksın diyorum:))))

    herşey gönlünce güzel olsun sevgilerimle muhabbetle kal canım:))))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel yazmışsın canım ailene olan sevgine bayıldım aferin sana insan ailesini sevmeli ki hayata karışabilsin:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Canım benim sende iyiki varsın.. Öyle en ummadık anda gelen süprizler insanı hayata baglıyor gercekten.. Allahım hasta arkadasımızada şifa versin, sende bir doktora görün böyle tek başına evde yakalamış bak seni tansiyon :/

    YanıtlaSil
  5. cnm cok geçmiş olsuunn allah yardımcısı olsun paketim pek istediğim gibi olmadı ama yuzunde ufak bır gulumseme yaratbildiysem ne mutlu bana:)

    YanıtlaSil
  6. hepiniz benim için çokkk değerlisiniz fikirleriniz desteginiz insanın arkaadasları olması gibisi yok yahu

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)