6 Aralık 2011 Salı

İçimden gelen hissettiğim

HASRET ÇOK FENAYMIŞ BAZEN ŞARKILAR ŞİİRLER YÜREĞİNİN DOLDUĞUNU SÖYLÜYOR SANA
Ne zaman eskiyor sevgiler 
Ödenen bedellerin acısı geçince mi?
Yağmur yağıyor, mutfak camındayım
Nasıl üşüdüğümü bilemezsin
Menekşelerim çiçek vermiyor artık anne
Söylediğin gibi hep dibinden su verdim ama
Şimdi telefon açsam sana
Sesini duymakta yetmiyor ki
Hep aynı cümleler.Babamlar nasıl? İlacını aldın mı? Nedenini bilmediğim bir ağlamak var içimde
Bir yerlere sığdıramıyorum yüregimi
Bazen dalip giderdin mutfakta yemek yaparken, tahta kasikla tencerenin başında öylece
Ne düşünürdün acaba?
Özlemek çok fena anne, anlamak seni daha da...

sevgili iclal aydın yüreğine sağlık.....

7 yorum:

  1. benim menekşem annesinimi özlemiş:)))))
    canım benim gurbet gurbet:(((((
    sevgilerimle öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel de yazmış iclal aydın paylaşımın için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. İclal aydın gerçekten çok güzel duygulara sahip olan bir kadın daha da güzeli o duyguları aktarabilmesi keşke annemin kucağında o kadarcık kalsaydım:)....

    YanıtlaSil
  4. Canım benimm bu şiir sana daha da anlamlı geliyordur eminim.. Bitanemm sıkma canını..

    YanıtlaSil
  5. özledim kuzu sadece.. iyiki varsınız :)şükür

    YanıtlaSil
  6. hem de nasıl ayşım hem de nasıll

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)