20 Temmuz 2012 Cuma

EVİMİZİN YENİ ÜYESİ İLE TANIŞMAK İSTERMİSİNİZ?


Pazar günü hem arkadaşlarla vakit geçirdik hemde yeni bir can kattık evimize kendileri minik bir bayan adı NAZLI . 

çoktandır haberini aldığımız bir bebek kendileri gittik evlerinde ziyaret ettik hanımefendiyi aldık almamız bile olay oldu hanımefendi doktora gideceğini anlamış gibi direksiyonun altındaki boşluğa kaçtı çıkmak için ne diller döktürdü bize...
evdeki ilk anları (gece demiyorum gece uyumadılar adına yaraştılar)
 kendileri 2aylık bir bebek. 
şu aralar uyumak eve uyum sağlamak ve bol bol yaramazlık yapmak ile meşgul.


 penceredeki sineği bir yakalasa ne mutlu olacak 2 defa düştü bana mısın demedi 



 ne çekerse o boynundaki tasmasından çekiyor en olmadık yerleri keşfetmekte üstüne yok o yüzden bir yerlere girip çıkamayacağı için korkuyorum Belki ben bilmediğim için böyle tırsığım allah aşkına kedinin fırının arkasında ne işi var.Dün ağzında tasmayı sallaya sallaya geldi al bunu der gibi nasıl çıkardı hala anlamış değilim takarken ısırılma teşebbüsünde bulundu ama yerim ben onun minicik dişlerini

babanın çalışma masasının koltuğunda uyuyoruz sanki kokusunu alırmış gibi....
Kısacası evde yeni bir heyecan yeni bir neşe harika bir şey değil mi ama....

8 yorum:

  1. Kediler gerçekten de eve bereket neşe ve huzur getirirler. Hayırlı olsun bakalım. Maceralarını dinlemeye can atıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlının maceraları bitmez sevgili colette valla bir hafta oldu ne sorunumuz olsa bile ona bakıp gülmektan aklımıza gelmiyo sağolasın

      Sil
  2. hoş gelmiş sefalar ğetirmiş efendim Nazlı hanım.şimdiden nasıl bir kedi olacağını ğöstermiş sizlere:)))ben onu yerim.benim Fıstık'a da benziyorrrr.
    size kolay gelsiinnnn..
    artık yaramazlıklarını takip ederiz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler halime teyzesi o önde biz arkada evde bir koşturmaca:)

      Sil
  3. çok şeker ..bayıldım ...çok nazlı sanırım fotoğraflara bakılırsa ....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veteriner adını ne koyacaksınız dedik bilmiyoruz düşünmedik aşı olacak veterinerin bilgisayarının altına girdi çıkmıyo kızımmm sen ne kadar nazlısın dedik öyle kaldı nazlı gerçekten ama

      Sil
  4. Maşallah. Çok güzel çok.
    Evinize neşe ve bereket getirecek canım. Benim için o tatlı burnundan öp, olur mu?:)
    Hayırlı ramazanlar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım arkadaşım öpmez olurmuyum hiç.. sağolasın

      Sil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)