16 Temmuz 2012 Pazartesi

TATİL DÖNÜŞÜ

Bir hafta diye gidip hadi bir gün daha diye diye 10 günde dönebilen benden kocaman bir merhabaa.Yoğunlaştırılmış bir tatil programından sonra evime döndüm yaklaşık bir hafta oluyor döneli ama burada da bir takım hazırlıklarımız vardı.hepsini yazacağım.Önce birgünlük ankara gezim annemin evi özlemişim ama o kadar yoğun ki . Sohbet bahçede keyifli. sıcak+ankara olunca sohbete aoç sade dondurmamız eşlik etti.



Annem evine yeni taşındı sayılır hala dekorasyon adına birşeler yapıyor .Kendi başına benim en sevdiğim yer mutfağı ben bahçe ve mutfağında daha çok vakit geçirdiğim sizle paylaştım.







veee twitterdan arkadaşlar biliyor ama Ankarada aldığım ufak bir hediye ile sizler ile de paylaşayım
TEYZE OLUYORUM....BLOGUMA İSMİNİ VEREN MENEKŞE HANIM KIZKARDEŞİM HAMİLE
HENÜZ 9 HAFTALIK.... o kadar güzel bir duygu ki olamaz böyle birşey ilk hediyesi çorapları nasıl ablaları teyzeleri:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)