7 Kasım 2012 Çarşamba

ANKARAAAAA

Anneciğimin yanındayım :))))))))))))). kocişden uzaktayım:(((((((((((((((((((( hepsi birararada olmuyo ne yazıkki neyapalım annemi ankarayı çokkkk özlemişim 2 gün oldu daha geleli henüz kızılaya inmedim yapacak bir sürü plan belirledim kafamda inşallah becerebilirim .Şu aralara bol bol sohbet edip çogunu lafı yarıda unutup başka sohbete atlayarak çay kahve keyfi yapıyoruz sabah bahçe keyfi biraz ev toplamaca sonra alışveriş Ankara günlüklerini paylaşmaya devam edeceğim

Fotoğraf etkinliğimiz 3. gün konusu PUANTİYE

 BUGÜN ANNİŞLE ALIŞVERİŞ YAPTIK KIRMIZI BENİM LACIVERTLİ AŞKIMIN ANNE KUZU DA KENDİNE BUZTORBASI ALDI

PUANTİYE HER ZAMAN ÇEKİCİ

 

 FOTOGRAF ETKİNLİĞİNİN 4. GÜNÜ KONUSU YEDİĞİN
VALLA DONDURMA KONUSUNDA GALETO ANKARADA TEK GEÇERİMDİYEBİLECEĞİM BİR YER TABİKİ KÜÇÜKKEN ENİŞTEMİN AOÇ TAN ALDIĞI DONDURMALARI SAYMASSAK




5.GÜN KONUSU HAYVAN
ŞİMDİ NAZLIM KIZIMIN FOTOĞRAFLARINI BU BAŞLIK ALTINDA VERMEK ESASTA AŞKIMA HAKARET ÇÜNKÜ O BENİM KIZIM YENİ ALDIĞI OYUNCAKINI HAYIRLARKEN



 
BURADA BEN BAVULUMU YAPARKEN SANKİ ANLAMIŞ GİBİ KIYAFETLERİMİ KOKLAYIP KOKLAYIP BAVULA ATLARKEN O DA ANKARAYA GELMEK İSTİYORDU SANIRIM


BURADA DA SİZİ SELAMLARKEN
 

HADİ KIZIMLA ÖPTÜK SİZİ MIRKKK ANKARADAN SELAMLAR......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)