13 Kasım 2012 Salı

BUGÜN BİZİM EVLİLİK YILDÖNÜMÜMÜZ

bu ne zaman oldu  bilmiyorum ama 2 kocaman yıl bitti 3 yıla başladık bugün kocaman yılları deviren arkadaşlarım bu da birşey mi der belki ama ben zor karar vermiş yok canım döneminde beni ikna eden bu adam benim canımıniçi işte kızarım herkesin birbirine kızdığı gibi ama kıyamam seven herkesin birbirine kıyamadığı gibi Allah bütün arkadaşlarıma yanında rahat ettiği huzur bulduğu doğru bir adam nasip etsin..... Darısı tüm bekarların başına:))))
 

6 yorum:

  1. daha nice mutlu senelere inşallah..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Mutlulugunuz gülümsemeniz yıllar boyu sürsün abla

    YanıtlaSil
  3. allahım güzel ömürler versin inşallah size..mutlu olun hep

    YanıtlaSil
  4. Canım benim koca bir ömrü kocaman mutluluklarla paylaşın inşallah.
    Ve de maşallah.

    YanıtlaSil
  5. allah daha da uzun sağlıklı mutlu yıllar nasip etsin maşallah

    YanıtlaSil
  6. sevgili adaşım çokk teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.

    pembem kardeşim darısı başına huzur sadece bu anahtar kelime..

    sevgili ojeperest amin inşallah cümlemize

    ayşınım canım arkadaşım sizde sizde çokkk mutlu olun sağol arkadaşım

    sevgili gülsüm çokkk teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)