3 Ocak 2013 Perşembe

2013 DEN DİLEKLERİM

Mutlu yıllar arkadaşlar 2013 mutlu huzurlu sağlıklı olsun inşallah.Herkes kendi çapında birşeyler diler eski deyimle trilyoner çıkartan ilimizde birileri zaten kendi çapında kafayı yemişken bende hafif sıyırmış durumdayım 31 aralıkta iş teklifi alıp 2 ocakta yeni işyerimi su basması suretiyle işsiz kaldım ve rekor kırdım ne olduğumu anlayamadım ve hafif sıyrık hissediyorum  bende istek listesi yapmaya karar verdim
birkaç birşey dileyeceğim ve negatif herşeyi ve herkesi arkamda bırakıp  yoluma devam etmeyi planlıyorum....

2013 DİLEK LİSTEM
1.Bu sene teyze oluyorum hemde çokkkk yakın bir tarihde kardeşime kuzuma ve kuzusuna sağlık istiyorum...
2. Huzur evimde canımıniçi ile huzur istiyorum...
3.İş artık düzenli  çalışabileceğim bir iş istiyorum..(en azından birgünden fazla)
4.Hobi odamı artık yapmak istiyorum
5.4. dileğimle alakalı kafamdaki projelerin fiiliyata geçmesini diliyorum.

Herkese mutlu olabileceği kişilerle doludoplu bir hayat dilerim.......

6 yorum:

  1. Gönlündekilerin hayırlısıyla gerçekleşmesini diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  2. İnşallah birtanem sağolasın...

    YanıtlaSil
  3. Dilek ve beklentilerinizin gerçekleşmesini diliyorum.Mutluluk ve sağlıkta yanında hediye olsun size sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. amin hepimize sağlık mutluluk inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Dilerim dileklerine bir bir kavuşursun abla..

    YanıtlaSil
  6. hepimiz inşallah kuzu hakettiğimiz kadar:)

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)