25 Ocak 2013 Cuma

6.ÇUKUROVA KİTAP FUARI

Baba mesleği nedeniyle çok şehir ve dolayısıyla çokk kitap fuarı dolanmışımdır .Adana da kitap fuarı süresi 5 gün ile şimdiye kadar gezdiklerimden daha uzundu. Ben hafta sonu vakit ayırarak (ki hata olduğunu biliyorum ama kocişle birlikte gitmek istediğimiz ve neslihanla sevgili nestugumla bir türlü programlarımızı denkleştirip gidemediğimiz için) HATA YAPTIM. ÇOKKKK SICAK ve ÇOKKK KALABALIKTI.Havalandırmanın olmaması ve kalabalık gezmeyi çok zorlaştırıyordu.Öyleki bir çocuk Önümüzde fenalaştı .Bir saat kadar ancak durabildim.O kalabalıkta standların fotograflarını çekemedim ama buyrun aldığım kitaplar....
birçok stantta %25,%30 indirimler hediyeler vardı kitapları kitap kokusunu seven biri olarakKİTAP FUARLARI CANDIR..

DESTEK YAYINLARI OLDUKÇA POPÜLER YAZARLARI BARINDIRAN BİR YAYINEVİYDİ. %25 İNDİRİMİ VARDI.


Cumhuriyet yayınevinde%30 indirim iki kitap alana bi kitap hediyeydi.Ayrıca Mustafa Balbaya iletilmek üzere açılan standda birkaç kelime karalama fırsatımızda oldu.


Atatürkçü düşünce Derneğinde Onur Öymen konuktu.

Can Dündar Mehmet Ali Bİrand'ın cenazesi nedeniyle imzagününe gelemedi 19'unda ertelenen imzagünü 26 ocakta optimum DR  da yapılacak tüm kitap severlere duyurulur boll kitaplı aydınlık günler dilerim..

2 yorum:

  1. evet haftasonu oldukça kalabalıktı ama gelen yazarlar ve kitaplar gayet iyiydi. Can Dündar'ın 26 ocakta gelecegini bilmiyordum teşekkürler sayenizde ögrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nedemek efenim gerçekten çok iyi standlar vardı :)

      Sil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)