9 Mart 2013 Cumartesi

8 MART YAZISI YAZMADIM ÇÜNKÜ

Dün facebook da twiter da bir yığın şey yazıldı çizildi.Ben okudum gördüm gözlemledim..İçimden yazmak gelmedi ne yalan diyeyim .
Kadınların bir zamanlar büyük aşklarla evlendikleri adamların silahlarından çıkan kurşunlara hedef oldukları bir ülkede 8 Mart'ı kutlamak saçma geldi.
Kim suçlu bilinmez..Kız çocuğu olan ama olsun üzülme erkek de doğurursun diyen zihniyet mi?  Benim paşa oğlum o kıza mı layık aaaa diyen zihniyet mi?
Valla bana ilginç geliyo ne bileyim oldum olası eşitlikten  yana olduğum için mi bilemem ama sanki bugünlerimiz hazırlayan yine bizleriz gibi geliyor bana...
Eğer bir cinse bu kadar değer verilip sen paşasın sen hep haklısın yürü be koçum yapılmasa rayından çıkar mı herşey...
Daha eşit daha adil kadınların daha kıymetli olduğu korunup kollanmaya muhtaç olmadığı sevdiği kadar sevilebildiği bir ülke diliyorum hepimize....