7 Temmuz 2011 Perşembe

ALIŞVERİŞ VE YENİ CİCİLER

Hafta sonundan beri ufak tefek alışverişler ve gezmeler içerisindeyim.Mesela haftasonu Mersini keşfettik.Sevgili Cingifilli kulakların çınlasın. Mersini bilmeden doğaçlama azıcık gezdik.Bir takı dükkanı keşfettim .Henüz adanada böylesini keşfetmemem bütçeme yararlıolduğuna karar verdim.Canımıniçinin hadi ama baskılarına dayanamayarak sadece bilezik takımı alarak çıktım .Mavi delisi olduğum için ki bunu bloğun devamında anlayacaksınız efenim mavi seçtim.
 

Salı günü Lcw ya uğradım hem kendime hem de canımıniçine birer gömlek aldım onlarda şöyle ...






Bu bluzun dantele benzeyen detayları çok hoşuma gitti Sade beyaz çok hoşuma gidiyor açıkçası.Sonra ilham geldi dedim bunu canımıniçiyle birlikte giyersek buna uygun bir kolye yapmalıyım Elimdeki parçalardanuyduruk kaydırık birşeyler yaptım bakalım beğenecekmisiniz. 


 

Nasıl olmuşş?Beğenirseniz diğer yaptığım takılarımı da gösteririm :)))

2 yorum:

  1. Hiçte uyduruk olmamış :) çok begendim kolyeyi ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederimm şimdi gaza gelip diğer yaptıklarımıda gösteririm ben:))

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)