14 Temmuz 2011 Perşembe

BOŞ ZAMANLAR YARATICIDIR

Takı yapmayı çok seviyorum.Bir nevi meditasyon gibi.Herhangi bir kursa vs gitmeden kıra döke misali kendi kendime yaptığım bir hobim bu. Bu aralar ne yazıkki boş vaktim çok .Ne yazık ki desem de ortaya çıkan şeyler hoşuma gidiyor.Şimdilik kendim yapıyor kendim takıyorum.(Deli kızın çeyizi misali :))) )  Sağlam bir takı bölümüm var gardrobumda. Ne dersiniz beğenirseniz belkide pasaja çıkartırım fikir versenize.


Bu kolyem ahşap cam boncuk ve metal karışımı yeni olarak aldığım sadece kolye ucu var.Altın kahve morumsu kahve düz renk kıyafetler ile güzel duruyor.

Bu oryantal takım gümüşü turkuaz maviyi çok severim yapmışken takım olsun dedim siyah penye ile takacağım bunu.


bunlarda eğlenceliklerim silikonlu lastik misinaya kafama göre çok cici geldi şeker gibi. şimdi farkettim morun kurdelesi açılmışş.

3 yorum:

  1. ellerine sağlık takıların hepsi pek hoş.pasaj açma konusunda acele etme derim,nedenini sonra sana söylerim burdan yazmayım...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim yeni şeyler yapacağım bu aralr

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)