30 Temmuz 2011 Cumartesi

AMA ÇOK GÜZELLER YAA

Bu aralar internet üzerinden fırsat sitelerinde acayip bir artış oldu .Ben de arasıra alışveriş yapıyorum Onu da sevgili iremden öğrendim.(Tırnak süsleme olayı için).Geçenlerde bu sayfalara bakınırken limango diye bir siteye rastladım diğerlerinden biraz daha pahalı seçkin ürünler yapmışlar kendilerine. henüz alışveriş yapmadım ama yaparsam şunlardan birini alacağım kesin .

 Sevgili cingifilli bunla çakmak cad dolaşsam ne olur acaba :)))))



bu maviye bayıldım nasıl olsa burda kar da yok çok güzel amaaa
İtiraf ediyorum ben ayakkabı ve çanta delisiyim (utandımmmm)

3 yorum:

  1. canım o muck papilerle çakmak cad.de dolaşırsan olacakları tahmin ediyoruz:))ben seni güzel ayakkabılar alabilceğin bikaç yere götürürüm merak etme;)

    YanıtlaSil
  2. bence de aslı harikalar
    evet gezelim yeni yerler keşfedelim cingifilli

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)