12 Şubat 2012 Pazar

KOMŞULARLA GÜZEL BİR GÜN

Komşularım evimi şenlendirdi çokkk güzel bir gün geçirdik .Arkadaş edinmek güzel .Burada da onlara yapmış olduğum ikramlarım..

Peynirli poğaça poğaçamı daha önce böyle paylaşmıştım ve mercimek köftesi


Kıymalı böreğim yapımını burada anlatmıştım



Tanıştırayım cevizli karamelli muzlu pastam kendisi içimden ne gelirse modumla hazırlanmıştır.....


veeee misafirlerimin çok şirin buldukları peçeteliklerim pembe konsepti yapmışım bilmeden  beğendiniz mi gelin size de yapayımm:))

11 yorum:

  1. o sofrada olup elinden çıkan leziz lezzetleri tatmak, sohbetinle keyiflenmek çook isterdim:)

    YanıtlaSil
  2. maşallah canım sofran ve peceteliklerin cok hoş olmuş:)))
    gelemem ama pecetelerin süsüne bayıldım:)))sevgilerimle canım:)))))

    YanıtlaSil
  3. Canım ayşıncığım gel başımın üstünde yerin var elimden geldikçe yaparız birşeyler.

    Selinkam ankaradayken annemle sosyete pazarından almıştım çok ahım şahım birşey de değil ama sevimli göründü pembiş pembiş teşekür ederim canımm

    pembemm bir tel uzaklıktayız birgün çık gel senin tatil gününde filan söz mercimek köftesi yapıcam sana:)

    YanıtlaSil
  4. Oohh ellerine sağlık canım, çok nefis görünüyor her şey ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. anneciğin gitmeden hepbirlikte gelsenize bana gel sanada yapayım

    YanıtlaSil
  6. cok guzel bir gun gecirdiginize eminim,
    hersey cok guzel gozukuyor....
    nemde bahceme kahveye beklerim
    sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim gerçekten öyleydi blogunuz çok güzel hemen izlemeye aldım:)

    YanıtlaSil
  8. Ben de gelirim.Ankara-Mersin-Adana üçgeninde yaşıyorum.Fanatik Adanalı ile evliyim.İşyerim de de dostlarım sizin uşaklardan.Uy onları çok severim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Buyrun beklerim hem bloguma hem evime:)

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)