7 Şubat 2012 Salı

ÖRGÜYE DE EL ATTIM :)

Kazık kadar kadınsın bilmiyor muydun dediğinizi duyar gibiyim ama itiraf ediyorum BİLMİYORDUMMM
napimm annem o kadar güzel örer ki hatta çocukluğumdan hatırlarım rakkam diye bir dergi vardı İtalya dan getirirdi sonra Samanyolu diye bişeleri vardı .Bize sıra gelmezdi anlayacağınız.Ama ne yaptım azimle ve inatla ama en çok da itiraf edeyim başta sevgili moonlıghtcat ın olmak üzere sizlerin marifetlerinizi görünce kızım dedim kalk başla nakonun sayfasına üye oldum.Orada çok güzel açıklayıcı videolar var.Kıra döke TAM BİR KOMEDİ HALİNDE   birşeyler yaptım.İlk önce kocişe atkı.(acemiliğim zavallımın atkısına kısmetmiş.) Sonra kendime bir fular ördüm.


                                Dikkatinizi çekerim aralarına ajur bile yaptım (İlk işe göre nasıl)
(Garibim gıkını çıkartmadan kullanıyor)

BU ARADA YAĞMUR VARDI SABAHTAN YİNE

Bu da  yün alırken yünü satan hanımın başka bir bayana nasıl örüleceğini anlatırken dikkatimi çeken bir yün bir saatte örer bitirirsiniz dedi.Dedim ben o bildiğin örenlerden değilim.daha yeniyim şişe uzaylı muamelesi yapıyorum.Kadının yüzünü görmenizi isterdim.
Sağolsun çok yardımcı oldu gösterdi valla 2 saatte bitirdim. Bu akşam derse giderken takmayı planlıyorum.Yünüm  bu marka sloganları 1 yumak bir fular dı. İşte sonuç.


BU İŞ ÇOKKK ZEVKLİ ÇOKKKK. BAKALIM KAFA GÖZ KIRA KIRA YAPMAYA  DEVAM :)))

8 yorum:

  1. bravo sana,güzel görünüyor,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Mor menekşem, bir yerden başlamışsın ya, artık ayrılamazsın, bak ilk işin bile ne güzel olmuş, ellerine sağlık :)
    O Rakam mecmualarına ben de aboneydim, bazıları hala duruyor, muhteşem modeller vardır onlarda, Samanyollarım da vaaar :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili otuzundan sonra gerçekten mi yapabilmişmiyim devam devam..
    Banucamm boya takı vs örgüyü denememiştim ama çok zevkli gerçekten rengarenk yün aldım bugün yine birde benimki şişle boğuşmama gülmese :)

    YanıtlaSil
  4. canım benim... ilk kez eline yün ve şiş alıyorsun bir de böyle güzel modelli atkı örüyorsun... ben ne diyeyim sana:) maşallah...
    fularında çok hoş canım... iyi günlerde kullanın ördüklerini, eşin de sen de...
    örmek gerçekten çok keyifli... kimbilir daha ne güzel şeyler öreceksin sen... potansiyel fazlasıyla var, ördüklerinden belli:)
    ellerine sağlık canım...
    öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. imrendirdindin tabii olacağı buydu şaka bir yana renkli yünlerden aldım örüyorum ay hangi renk gelecek dur nasıl olacak diye merak sarıyo gerçekten seninde ellerine sağlık marifetine sağlık arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  6. İlk kez yapmanıza rağmen bravo doğrusu, ikinizde iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim örgü gerçekten çok zevkliymiş :)

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel :) ben de hep çok imrendim ama annem hep beni başından savdı:) ellerinize sağlık :))bu arada küçük armanın mevlüdündeki fotolarınıza da bayıldım. selamlarr

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)