20 Şubat 2012 Pazartesi

FETİH 1453


Gerçek bir görsel şölen .Genel de yapım çok popüler olanı iter ama bu yapım hakkında söylenenler artı hemde tarihsel süreci anlatıyor olması ilgimi çekti. Eşimle birlikte gittik medyadan da duyduğunuz gibi  seyretmek için iki gün önceden biletimizi aldık kapalı gişe oynayan bir film ve aşırı talep var .
Filme gelince oldukça güzel ama sakın muhteşem yüzyılla karşılaştırarak gitmeyin uzaktan yakından ilgisi yok birkaç başrol var sadece Fatih Sultan Mehmet'e yoğunlaşılmamış. Bugün bazı eleştirmenlerin bazı sahneler gereğinden uzunken bazı sahneler kısa geçilmiş eleştirilerini duydum ve katılıyorum ama film için gerçekten emek verilmiş ve savaş sahneleri oldukça gerçekçi hemde çok o yüzden yedi yaş altı çocuklar için çok sağlıklı mı bilemiyorum zira bizim gittiğimiz seansta (17:30) epey çocuk vardı ve bir kaç defa çığlık attılar.Sonuçta görülmeli evet Bence gidin ve görün emeğe değer...

6 yorum:

  1. biz de geçtiğimiz hafta cuma izledik.. günahıyla sevabıyla güzel bir yapımdı bence..

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum, eleştirilecek yönleri olmakla beraber gerçekten çok güzeldi. Mehter marşını aradı kulaklarımız. Fakat emek ve yapılan işe verilen değeri hissetirmeyi başarmış bir film bence...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. henüz gidemedim ama filme giden abimlerden de aynı düşünceyi duydum..

    YanıtlaSil
  4. haftasonu bizde gitmeyi düşünüyoruz inşallah
    görüşlerin için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. sanırım sadece emek için gidilebilecek bir film.. sahneler oldukça iyi çekilmiş ama çok fazla hata vardı F.S Mehmet'in hiç kılış sallamadan İstanbulu fethetmesi enteresandı.Bide Gemileri sadece yaglı kazıkların üzerinde gördüm oda enteresandı.Bugün bi eleştirmenden dinledim sanırım tamamen görüntü yönetmenlerinin hatasıymış filmde önemli sahnelerin kısa gösterilmesi..
    Bu arada filmin en uzun sıkıcı ve yapmacık sahnesi Ulubatlı Hasan'ın
    savaşta ikili karşılaşmasıydı..

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.Bu filme bende gittim.Savaş sahneleri çok gerçekçiydi ancak filimde konu eksikliği vardı.Ulubatlı Hasanın aşk hikayesi gibiydi.Devrim Evin rolünde çok cılız kalmıştı.Her şeye rağmen gidilecek bir filim.Garip ama bu kadar eleştirinin yanında güzel bir şeyler yapabiliyormuşuz diyorum.
    Sevgiyle:)

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)