12 Mart 2012 Pazartesi

KAFA TATİLİM BİTTİ

Ben bunu arada bir yapıyorum bir gidip bir geliyorum karabatak misali arada es vermek iyi oluyor ama özlemek gibisi yok özlenmek gibisi daha da güzel tabi kafa dinlemek için bir ay  internete girmedim. Sadece eşimin telefonundan twitter a girdim arada bir o da ölmedim bak buradayım demek için deli birşey gibi görünüyor gerçektende en son 20 şubat sonra esereklerime geldi herhalde kendime interneti yasakladım neler mi yaptım ooo havadisim bir yığın kitap aldım bol bol kitaplar okudum yumaklar aldım  örgü örmeye hız verdim elim alışıyor sinemaya gittim  adana da gezilecek yerler keşfettim. vee Neslihan hanımla sevgili nestug ile tanıştım. Süper bir atölyesi var ders programımı düzene sokar sokmaz kendisi ile çalışmalara başlayacağız O kadar içten o kadar naif bir bayan ki anlatılamaz. Mütevazi bir atölyesi var bahçe katı portakal ağacı olan bahçesinde ağacın altında masada  yazın boyama yaptıktan sonra keyif yapma hayalleri kurduğum bir atölye.Adanalı blogger arkadaşların gelmesini tanımasını kesinlikle tavsiye ederim.Evett işte geldim burdayımm Şimdi arkadaşları gezinme zamanı.Gezdiklerimi gördüklerimi de paylaşmaya başlayacağım. Hepinizi çok özledim görüşmek üzere.....

6 yorum:

  1. Ama sen böyle uzak kalmaları alışkanlık haline getirdin:))) Daha önce hadi anneciğinle hasret giderdin tamam ama bu kadar özletme kendini bir daha:)))
    Kitap ve örgü paylaşımlarını merakla bekliyorum canım:)

    YanıtlaSil
  2. yok yok daha yapmıcam ben de özlemişim iki kitap bitirdim kendime kazak örüyorum yaa boş durmadım yani:)

    YanıtlaSil
  3. canım benim ne kadar güzel şeyler yazmışsın.Teşekkür ederim.
    Bende merak ettiğim için bloguna girmiştim yorum bırakmak için.
    Yeni havadislerim vaaaaaaaaaar.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Okuyorum blogunuzu yeni oluşumlar var öyle merak ediyorum ki ama sınavlara az süre kalması soru çözümlerimi arttırdı yinede başlayıp olmazsa sınavdan sonra devam edecem. Öyle içimdeki otobüsle atölyenizin ordan geçerken içim gidiyo vaalhi:)

    YanıtlaSil
  5. canııım atölyeyi çok merak ettim.bir gün beraber gidelimmi:)?

    YanıtlaSil
  6. tabi ki şimdi neslihan hanımın yeri değişti ama atatürk cad. daha yakın salı çarşamba başladık bile telefonlaşalım bir dahaki hafta sende gel olur mu?

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)