26 Mart 2012 Pazartesi

ALIŞVERİŞ VE YENİ CİCİLER -2

bugün şöyle işimi bitirdikten sonra az biraz gezeyim dedim yaz gelmiş gibi yapsa da( şu anda deli gibi gök gürüldüyor) geceleri hava serinliyo.Adanada bahar olmaz kışdan sonra direkt yaza geçilirmiş gerçekten de yarımkollu penyeler ile geziyor millet valla ben o kadar genç değilim .Yaz alışverişine ufaktan başladım işte bugünün ganimetleri

mavi delikli makosen babetlerim rengarenk şeker gibiydiler turkuaz pembe turuncu yeşil çivit mavisinde karar kıldım ama sanırım yeşil bişey de alacam
aralarında minnacık taşları var belli olmamış ama orta parmakta çok güzel duruyo


flormarın yaz cicileri FLORMAR PRETTY 1.40 tl diğer renkleri bendekilere çok yakındı o yüzden bu minik beş hanımı aldım ben boyları normallerin yarısı kadar 6ml küçük boy
Ayakkabılarıma mavili yeşilli bir manikür yapayım ben hadi görüşürüz öptümmmm

5 yorum:

  1. iyi gunlerde kullan sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ayakkabılar enfes ojeler cıvıl cıvıl yüzük harika daha ne olsun güle güle kullan canım..

    çekilişime beklerim...

    YanıtlaSil
  3. Cicilerin çok güzel.Bu ayakkabıya benzer bir ayakkabı giymiştim.Rengi bie aynı.Çok severek kullanmıştım.Oje desen hastayım.Renkler çok güzel.Bu aralar bakır tonlara sardım.Hiç almamışım.En kısa zamanda düşünüyorum.İyi günlerde kullan cicilerini.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili aren birbuçuk aydır rejimde olan biri için blogunuza birden bakmak şok etkisi yapıyor harika ötesi yemeden bakmak yetermi bilmem ama izlemeye aldım bile teşekkürler
    reçelim benim çekilişlerde şansım yok ki bakim bir güzel ama dimi papilerim
    sevgili gönülçelen çokkk teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. MOR MENEKŞEM TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM EN SEVDİĞİM RENK VE ÇİÇEK CİCİLER HARİKA BANA DA BEKLERİM CANIM ÜYENİM:))))

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)