20 Mart 2012 Salı

arkadaşlar yardım lütfen

ya birçoğunuzun sayfasında çok güzel widgetlar görüyorum istatistikler tweet kuşcukları kediler ama ben ekleyemiyorum yada yanlış yerden eklemeye gayret ediyorum tasarım da ekle de kendi widget ekle dediğimde hemen hemen hepinizde olan şeylere bende geçersiz url içeriyo diyor birşeyi yanlış mı yapıyorum yardım edermisiniz??
NOT: Sevgili Nihal blog beni hocama yönlendirmesi ile sorunum sanki sihirli bir çubuk değmiş gibi çözüldü ne yalan söyleyeyim nihal hanıma da yazdığım gibi mail atabilirim miyim cevap yazar mı tereddütütüm var dı yazar yazmaz 5 dakika için de sağolsun serdar bey yanıtladı ve sorunum çözdü bundan böyle bende her kafam sıkıştığında bloghocam diyorum :)

2 yorum:

  1. Şorunuza en doğru cevabı bloghocam.blogspot.com verir.

    Benden de bir tavsiye. Yorum formuzunu, pop-up pencereden "gömülü"ye çevirirseniz, yazanlar cevapları ve diğer yorumları da takip edebilirler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler nihal hanım o sayfaya üyeyim ama direkt mail atabiliyobumuz acaba bi bakayım

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)