16 Mart 2012 Cuma

KİTAP ALIŞVERİŞİ

Bu olmadığım zaman diliminde güzel bir kitap alışverişi yaptım iki tanesini okudum üçüncüsünü okuyorum genellikle kitap almayı da hediye etmeyi de kitabı koklamayı da çokk severim. sizlerle  de paylaşmak istedim.
hiçbir zaman bir tane kitap almadım aldımmı toplu alıp biriktirip öyle okuyorum. Burada kitaplarım biri canım öğrencimden hediye
İlk okuduğum kitabım Prof. Metin ÖZATA 'nın yazmış olduğu Gi diyeti. Yeni bir kitap değil. Ne yazık ki insülin direnci rahatsızlığı ile uğraşıyorum .Araştırma yaptıktan sonra metin Özatanın bu konuda güzel çalışmaların olduğunu gördüm. Gİ (gilisemik İndeks) kandaki şeker oranını dengeleyen bir beslenme sisteminin anlatıldığı güzel bir kitap tavsiye ederim..
 Sevgili Banucam sayesinde merak edip aldığım bir kitap ve itiraf edeyim örgüye de bu kadar sarmamın sebebi .Hayatın bir araya getirdiği beş bayanın korkuları mücadelelerini şiş ve yumakların gölgesinde anlatıyor.

 DR da ortaya yığmışlar %25 indirim bir alana bir bedava bir de 4 lira işte bu da o grup şu anda elimde bu kitap var dayanılmaz erke tipi üzerinde başlangıç yapmış o bölümü bir atlatabilsem gerdi ben i resmen adam..
VE DİĞERSIRADAKİ KİTAPLARIM...
eşime diye aldığım kesinkes benim de okuyağım güncel bir kitap...
 bu ikisi kitapçımın tavsiyesi hocam alın memnun kalacaksınız diye...

 ve çok merak ettiğim sıradaki ilk okuyacağım sanırım oldukça merak ediyorum çünkü. kitabın kurgusu tamamen size ait.
Yani OKUYACAĞINIZ ROMAN SİZE ÖZEL Birinci bölümden itibaren size soru yöneltiyolar verdiğiniz cevaba göre 2 bölüme yada 3 bölüme git diyolar ve yönlendirme devam ediyor ya doğru yapıyorsun yada şahane hata :)

 Filmi oscar adaylığında geçtiği için dikkatimi çeken bir kitap..
ve öğrencimin hediyesi dersanede ders aralarında Küçük mucizeler dükkanını okurken hem onu hem de bu kitabı okuyan bir bayan öğrencimin bana süprizi ertesi ders hocam ben çok sevdim devamı gibi sizde okuyun diyerek hediye etti sağolsun
Umarım beğenirsiniz herkes bol bol kitap okusun bol keyifler...

5 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel kitaplar. Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim tavsiye ederim kitap okumak çok zevkli

    YanıtlaSil
  3. İçim gitti, keyifli okumaların olsun canım.
    Ben de kitap sayfalarının kokusuna bayılırım:)

    YanıtlaSil
  4. kitap okumaya zaman ayıramıyorum artık.Elimde baklayen o kadar kitap varkiiiiiiiiiii
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. sende mi kitapçıda kitap koklayanlardansın valla kitabın içine giriyor gibi hissediyor insan değilmi ayşinciğim..
    Öyle gerçekten neslihan hanım ama canınız sıkıldığında ilk onlara sarılmak da inanın çok keyifli..

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)