20 Ağustos 2011 Cumartesi

01 NL 174

Bugün canım sıkılmasa bu plakayı asla ifşa etmezdim. Gazete alma bahanesiyle yürüyüşe çıktım. Hala adananın sıcağında 11 de sokağa çıkmamam gerektiğini algılayamamış kendime kızgın eve dönerken caddeden karşıya geçerken hiç hız kesmeden gelen araba dikkatimi çekti. Caddenin ortasında durdum saniyelik arada söylenip ya şöforü neden göremedim çok mu kısa bu adam kadın düşüncesinde tam önümden geçti.Direksiyonda en fazla 12 yaşında bir erkek çocuğu yanında daha büyük bir adam(babası olamaz diye ümit ediyorum).Bu kadar duyarsız bir millet mi olduk biz ya bu zihniyete pes

3 yorum:

  1. ya bu insanlara anlam veremiyorum ,akıllarını ne için saklıyorlar acaba ...

    YanıtlaSil
  2. Akıl mı o yaşta çocuğu trafiğe sokan adam da akıl var mıdır sence sevgili lillarelli

    YanıtlaSil
  3. Korkunç birşey!
    Duyarsızlık almış başını gidiyor...Bu tip insanlar ne yazık ki kendilerine değil hep başkalarına zarar vermiş oluyor:(

    Baykuş gözüyle

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)