26 Ağustos 2011 Cuma

NUROFEN ARKADAŞLAR LÜTFEN DİKKAT!!!!!! OKUYUNN

Aslında kadir gecesi için bir yazı yazacaktım önce haberlere bakayım dedim ve şok oldum.Geçen  ay hasta olmuştum sağlık ocağına gittim doktor hanım nurofen flu cold adında bir ilaç yazdı içtim iyileştim bugünkü haberlerde ingiltereden ithal  bu ilacın yanlışlıkla ŞİZOFRENİ de kullanılan BAŞKA BİR İLAÇLA KARIŞTIRILDIĞI ve firmanın ilacı toplattırdığı ithali kestiği yazıyor.Bu ilaç türkiyeye girerken neyi denetliyor yetkili makamlar şu an kendimi bu ilacı ülkeye sokturan insanlar tarafından aptal yerine konulmuş hissediyorum açıkçası. LÜTFEN EVİNİZDE VARSA KULLANMAYIN..... bu da ilgili haberin linki

5 yorum:

  1. Artık her şeye şüpheyle yaklaşmalı... Günden güne neler öğreniyoruz...

    YanıtlaSil
  2. suratımıza sürdüğümüz kremler ojeler herşey korkutucu...

    YanıtlaSil
  3. adı ''ilaç'' olan şeyden bile alakasız şekilde zarar göreceksek elbette ''kozmetik''ten zarar görmek normal olur.

    YanıtlaSil
  4. çok sağol cnm paylaşımın için sanada geçmiş olsun neyseki sürekli kullsndığın bir ilaç olmsmış:)

    YanıtlaSil
  5. aaaaa inanamıyorum ya.başka ülkeler sağlık konusunda gereken hassasiyeti fazlasıyla gösterirken bizimkiler her işte olduğu gibi sorumsuzlar.

    o ilacı bende kullanmıştım sanırım geçen kıştı:(

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)