24 Ağustos 2011 Çarşamba

SİPARİŞLERİM GELDİİİ

Bu alışveriş sitesini rastgele web de dolanırken buldum fiyatları da gayet uygun geldi 15 liralık bir siparişle başladım birçok kargo seçeneği var ben kapıda ödemeyi dolayısıyla PTT yi seçtim perşembe akşam siparişi verdim pazartesi sabah geldi yazmak ancak kısmet oldu .Sitenin adı tahtakale sanatsal hobi Neler aldım Bir adet küçülen kağıt 2.5 lira,  rubenis kretuar bıçağı 2 adet yedek bıçağı ile birlikte 6 lira, sünger tampon fırça seti 2.5 lira, beyaz model hamuru 4 lira .
                                                                           





açıkçası sadece hamurda sanırım yanıldım yanlışlıkla dekopaj da kullanmak için alacağım hamur yerine başka bir şery aldım sanırım artık bir şekilde değerlendireceğim. Fiyatlar sizce nasıl bir değerlendirsenize.  fikir verirseniz sevinirim.