24 Ağustos 2011 Çarşamba

SİPARİŞLERİM GELDİİİ

Bu alışveriş sitesini rastgele web de dolanırken buldum fiyatları da gayet uygun geldi 15 liralık bir siparişle başladım birçok kargo seçeneği var ben kapıda ödemeyi dolayısıyla PTT yi seçtim perşembe akşam siparişi verdim pazartesi sabah geldi yazmak ancak kısmet oldu .Sitenin adı tahtakale sanatsal hobi Neler aldım Bir adet küçülen kağıt 2.5 lira,  rubenis kretuar bıçağı 2 adet yedek bıçağı ile birlikte 6 lira, sünger tampon fırça seti 2.5 lira, beyaz model hamuru 4 lira .
                                                                           





açıkçası sadece hamurda sanırım yanıldım yanlışlıkla dekopaj da kullanmak için alacağım hamur yerine başka bir şery aldım sanırım artık bir şekilde değerlendireceğim. Fiyatlar sizce nasıl bir değerlendirsenize.  fikir verirseniz sevinirim.

5 yorum:

  1. güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. ne kADAR GÜZEL..İYİKİ BU ADRESİ VERDİN..HEMEN İNCELEMEK İSTİYORUM..İNAN BU HOBİ MALZEMELERİ ÇOK PAHALI..BİR BAKALIM NELER VARMIŞ..TEŞEKKÜRLER MOR MENEKŞE

    YanıtlaSil
  3. ece hanımın kabartmada kullandığı marka kabartma hamurundan bile var sonradan ayıldım ben yanlış almışım hemen yolluyolar ve çok ilgiler ben kapıda ödeme yaptım bir site daha keşfettim onu da ekleyeceğim

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. İade-i ziyarete geldim :)
    Bu mağazayı ben de çok severim. Yerine de gittim. Merkezi Ümraniye'de, Tahtakale'de de şubesi var ama orası daha küçük. Ümraniye Merkezleri oldukça büyük bir mağaza, benim gibiler için çıldırtıcı bir yer. Beni hafta başı bıraksınlar, hafta sonu sürükleyerek çıkarırlar anca, o kadar yani. Şimdi adını hatırlayamıyorum ama oradaki bey diğer satıcılar gibi malında bîhaber biri değil. Sattığı her ürünü gayet iyi tanıyor ve fikir veriyor. Telefonda bile çok yardımcı oluyor. Fiyatlar konusunda kendi ilgi alanıma giren ürünlerle (polimer kil, 100kat vernik vs)ilgili bir hayli araştırma yaptım, her yerden ucuz demek iddialı olur ama, hiçbir yerden daha yüksek fiyatlı olduğunu görmedim. Yeri bana biraz sapa gelmesine rağmen, toplu alışverişlerimi oradan yapıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten oldukça ucuz bir site şimdi yeni siparişler biriktiriyorum bende takı malzemeleri satan dükkanlarda öyle oluyorum arkadaşlarla gidersek gözümün yaşına bakmadan sürüyün beni diyorum dayanamıyorum ki

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)