18 Ağustos 2011 Perşembe

FLORMAR 424

Dün canımıniçi ile iftara dışarı çıktık oje standları artık şekerci dükkanı gibi çekiyorlar beni dayanamadım çoktandır flormarda aradığım bir yeşil vardı standa 10 metre kala radar gibi gördüm bizimkinin stantdaki bayanla  sohbet muhabbet  aa nasılsınızlar  arasında ojeyi almama delirdin sen modundaki bakışları altında ojemi aldım bugün birşeyler yapmaya çalıştım rengi çok hoşuma gitti gerçekten.
 flormar 301 flormar 424 eski bir pastel numarası kopmuş flormar na04 pastel 06



bakın bakalım nasıl olmuşş

7 yorum:

  1. Harika omluşşşş :) 424 ü bulmam lazım ..

    YanıtlaSil
  2. Ben bu rengi sade görmek istiyorum amaa:)

    YanıtlaSil
  3. @ irem olmuş mu gerçekten ilk çicek denemem valla
    @ justuntitled öylede sürerim 2 günde bir değiştiriyorum zaten ama serde kokoşluk var muhakkak bişey katarım içine

    YanıtlaSil
  4. Valla gördüğüm kadarıyla süper :)

    YanıtlaSil
  5. ahh ah serde kokoşluk var diye cepte para kalmıyo:) keşke erkek fatma olsaydım diyorum da... ııı yok yok böyle iyi :D

    YanıtlaSil
  6. AYY RENKLER SUPER.TAM YAZLIK..BENIM KIZLAR BAYILIR...

    MARIFET ELLERIMIZDE ZEYNEP

    YanıtlaSil
  7. beni de renkler çekiyo zaten sevgili zeynep resmin her türlüsü kumaş cam boyamıştım tırnak ve ahşaba yeni başladık işte:)

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)