7 Ağustos 2011 Pazar

DOĞAÇLAMA TATLIMMM

Evim dergisi her ay sektirmeden aldığım bir dergidir. reklamlarına kadar incelerim.Ağustos sayısında sütaş tatlımın bir tarifi var.Gerçi reklamda çilekli puding ile yapmışlar ama ben biraz daha farklılaştırdım.Kakao muz ve çikolatayı bir araya getirdim.
TATLIMM KUP ( 2 kişilik)
hazır kutu puding (istediğiniz çeşit)
kedi dili bisküvi
kakao
süt
çikolata
Yarım paket kare çikolatayı bıçakla iri iri kırdım.(bir yerde dinlemiştim böylece rondodan geçtiği gibi erimiyormuş.)

Sonrada kedi dili pastacıklarını kakaolu sütte ıslattım ve bardakların içine yerleştirdim ben boylamısına üç tane koydum.Alta muzlu pudingten koyup arasına birazcık çikolata serpip üstüne de çikolatalı pudingi ekledim. ve böyle oldu.


birde fot çekmeyi becerebilsem süper olacak hadi afiyet olsunnnnn.

3 yorum:

  1. hımmm super görünüyo ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten güzel oldu cnm iftara denemek lazım sonuçta masum kendisi sütlü tatlı :))

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)