5 Eylül 2011 Pazartesi

BAYRAM SONRASI

Evlenip Adanaya yerleştiğimden beri bir hafta sonra 10 ay olacak ilk kez tatile çıktık. İşler peşimizi bırakmayınca bizde onu bırakamadık ne yapalım .Uzun olmasa da dolu dolu bir tail yaptık . İzmire gittik. Havasında suyunda birşey olan bir şehir. tuhaf bir cazibesi var.Karşıyaka da boyoz ile konak da asasör ile bostanlı sahilinde midyeciler ile tanıştık hoşbeş ettik.İzmir kayınvalidem ile kayınpederimin emekli olduktan sonra yerleştikleri şehir.Laf arasında ilk bayram gerginliği yaşa filan bakmıyor genç de olsanız benim gibi kariyer yapıp eşi sonra yaparım diyerek evlenenlerden de olsanız kallavi bir şekilde yaşanıyor kahveler şekerler vs vs. Şaka bir yana evlendiğimi anladım.İlginçti.Bunlarda İzmirden seçme fotograflar
 asansör beni çok etkiledi o yüzden önce oranın fotograflarını eklemek istedim.Sokak sanat galerileriyle dolu...
 Dario Moreno nun evi ve vasiyeti

 bu manzara müthişti.

 Bu yükseklikte müthişti...:)

 Ufacık kaçamak yaptık gün batımına karşı:))))))))))

4 yorum:

  1. Canîm yaa ,gercekten de aynı vasiyeti bende okudum, guzeldi ama diy mi?

    YanıtlaSil
  2. harika bir ortam ve manzara ilginci insanlar esasta orayı evlerine ulaşmak için kullanıyolar

    YanıtlaSil
  3. ahhhh ahhhh şimdi orda olmak vardı.İzmiri çok seviyorum.Asansör mutlaka hergün gittiğim bir yerdi.Arkadaşımın evi Asansörün hemen karşı sokağında oranın manzarası ve moreno sokagı sürekli geçtiğimiz yerlerdi.işlerin yoğunluğundan birkaç yıldır gidemiyorum.
    Özledğimi farkettim:(((
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. cafeyi geçtikten sonraki evler sürekli seyir halinde hatta bizimkiyle dalga geçtik burda masalar dolunca balkonlarına alıyolarmıdır diye çok güzel bir ortamdı.

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)