23 Eylül 2011 Cuma

Kendi resimlerinizi işlemek ister misiniz? (Sevgili Banu Sayesinde..)

Renklere aşığım. Birşekilde renklerle uğraşmam lazım .Boyama olur bu bazen etamin bazense incik boncuk Bu aralar oje ile tırnaklarımı işgal ediyorum.Ama bu en son keşfim sevgili banu sayesinde internette araştırma yaparken boncukdan perdeler yapıldığını gördüm.Dedim bunu yapsa yapsa sevgili banu yapar. blogunda bir gezinti yapınca resimlerle birlikte geçen seneki yazılarında vakti az(!) olduğu için hoşuna giden bir site bulduğunu ama henüz ilgilenemediğini yazdığı bir post buldum .Hemen ilgilendim.İşte o site.Sitede hazır boncuk perde örnekleri de var ama esas benim hoşuma giden şey BİLGİSAYARINIZDA KAYITLI BİR RESMİNDE ŞABLONUNU ÇIKARTIP SİZE BUNU ETAMİNE İŞLEME      BONCUĞA DİZME  gibi olanaklar sağlaması bu konuda size yardımcı olayım
sayfayı açtığınızda pattern maker adlı yere  tıklıyorsunuz

daha  sonra açılan pencerede ımage yazan yerde dosya seç ile kendi bilgisayarınıza kayıtlı istediğiniz resmi seçip sonra boncuk boyutunu renk sıkalasını yapacağınız işin boyutunu belirliyorsunuz.





en sonda creat pattern a basıp olayı bitiriyorsunuz.
bu renk skalası etamin yapacaksanız DMC'nin üzerine basıncakaç no olduğunu yazıyo mesela o basılı olan renk resminizde geçiyorsa ve etamin yapacaksanız numarası DMC 817.Tabi renkleri istediğiniz kadar sınırlandırabiliyorsunuz 3-4 tonla bitirebiliyorsunuz mesela .
Ben şimdiden bi,rkaç şablon yaptım kendime. Ama esas istediğim başka yapabilirsem süpriz olacak . Umarım hoşunuza gider. Bol uğraşlar ....

4 yorum:

  1. Bak gene unutmuşum ilgilenmeyi gördün mü:)) Hep böyle yapıyorum, kaydediyorum, kalıyor arşivde, ama o kadar çok fikir var ki, önceliği gerekli olanlara ayırıyorum, diğerleri ancak boş zaman kalırsa....
    Şu sürprizini merak ettim, bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. muhteşem bir buluş bu:) çok çok ama çok teşekkür ederim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,sürprizi bekliyorum ben..:)

    YanıtlaSil
  4. merhabalar çoktandır bloguma giremiyorum bu aralar oldukça herkesin başında bir olay beni de etkiledi kötü yazılım temizledim cevap bekliyorum
    sevgili banu abla senden öğreneceğimiz okadar çok şey var ki
    sevgili ayşım ne demek bir de şu olayı halletsem daha mutlu olacağım
    sevgili reyhane bu arada süprizin hazırlığına başladım yakında

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)