19 Eylül 2011 Pazartesi

YAZA VEDA PARTİM BİTTİ

Geçen hafta bloga pek girmedim girdiğimde de bloglar arasında dolandım kendim biryazı eklemedim.Yaza veda partim vardı efenim.Anneme diyorum ne o sosyeteye giriş partisi mi yapıyosun diye alay ediyo.. Benim partim tek kişilikti efendim o yüzden hiçbirinize haber vermedim yanlış anlamayınn :)Evi kazıdım  bir hafta boyunca Allah ne verdiyse artık dolap kapağı çamaşır ütü toz almaydı süpürmeydi silmeydi bir camlar kaldı onu da korkumdan yapamadım Sonuç pazar günü bizimkiyle aramızdaki diyalog...
ben: canım şurda ne var acayip ağrıyo (sırtımı göstererek)
beyfendi: yaz partin kaçmış sırtına birtanem çıkacak bir doktor arıyo sanırım......
bu güzel resim dekopaj sayfamızdan

3 yorum:

  1. yaz partinin sonundaki diyalog fıkra tadında olmuş:)))
    geçmiş olsun...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. miskin miskin oturan bünye hamladım işte beyfendi şaka yapıyo işte teşekkür ederim cnm

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)