17 Eylül 2011 Cumartesi

KADINLAR TECAVÜZCÜSÜYLE EVLENDİRİLSİN

Bu bir hukukçu önerisi şimdi haberlerde dinledim sabahda twitter da gördüm inanamadım.Aramızda muhakkak hukukçular vardır bütün aklı başında bu başlığa tepki veren arkadaşları tenzih ediyorum ama bunu diyebilen bir kişi insancık insan demiyorum müsvedde bence çünkü.Bir görüşte 15 yaş altındakiler de rıza varsa ceza indirimi kullanılsın. Yani çocuk susar korkarsa bu tecavüzcünün daha az indirim almasını sağlasın. NEDEN Mİ BEKLEYEN CEZALAR AZALIR ADLİYELERDEKİ YÜK AZALIR. böyle bir saçmalığa önce aklı başındaki hukukçular karşı çıkmalı.bunun bir adım ötesi KARIM SURATIMA ÇEMKİRDİ O YÜZDEN ÖLDÜRDÜM CEZA İNDİRİMİ İSTİYORUM OLACAK..
lütfen burayı inceleyin..

7 yorum:

  1. bence de yuh ben daha değişik şeyler de diyorum inan

    YanıtlaSil
  2. yuh bile hafif kalır harbiden... ben de neler dedim bir bilseniz... adliyedeki yük azalırmış! suça teşvik edip suçu çoğalttıktan, ahlaksızlığı artırdıktan ve çocukları, genç kızları ve kadınları yine mağdur ettikten sonra adliyenin yükü azalsa ne olur???

    YanıtlaSil
  3. @okuyan ülkede suç oranı her af döneminde ve böyle şuursuzluk zamanlarında artar bekleyelim ve görelim

    YanıtlaSil
  4. haberi ilk duyduğumda ''şaka di mi bu, şaka yani'' dedim. halen şaka olduğuna inanmak istiyorum. bu kadar da değil be kardeşim, bu kadar vicdansız, bu kadar ahlaksız olmayın be..

    YanıtlaSil
  5. @tuba ahlaksızlık daha değişik birşey HSYK nın o üyelerine göre bu sadece dava kadın çocuk vs değil dava .. Dava azalsın o kadar acaba aralarında bayan üye vr mıbu dediklerine katılan acaba?

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)