11 Eylül 2011 Pazar

flormar miracle serisi


flormar bu aralar gerçekten çok güzel işler yapıyor.Akşam televizyon karşısında oturup belediyemizin zırt pırt attığı mesajlar sonucu kilitlendiğimiz TRT de ki ses yarışmasını seyrediyordum.Can sıkıntısı şu oje sürerken ki bantlama olayını deneyeyim dedim.Gecenin bir körü tırnağımın kenarlarına bile sürmüşüm hemen çektim fotograflarını mavi tonu miracle serisi değil ama müthiş bir renk 431 numarası. mor ise u18 oldukça opak tek kat bile yetiyo bant normal bildiğimiz bant birkaç kere giysiye yapıştırıp fazla yapışkanını aldıktan sonra tırnağıma yapıştırıp yapmaya çalıştım.İlk denemeye bu kadar oldu
 alıx avien 168 pastel 72 flormar u18 flormar 431






hamişş: gerçekten çok pasaklı çalışmışımm sonra temizledim ama
hamişş 2 : belediyenin onca çektiği mesaja rağmen oy verin oy verin çocuğa diye çocuk sesi harika olsada kazanamadı ne yazıkki

5 yorum:

  1. çok hoş olmuş tırnakların:)
    gecenin bir vakti için gayet iyi bence:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çıtır kızları görüp galeyana geliyoruz neler yapıyolar ellerine benimki oyalanma teşekkürler cnm

    YanıtlaSil
  3. :)) oje sürmeyi çok severim bende:) yaşı yok ki bunun:)))
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Renkler süper uymuş :) Ama kulak çucupuyla tırnak etlerini temizle bence :)

    YanıtlaSil
  5. temizledim çıtır kız gece onbir de uyuya uyua yapınca böyle oldu ama sildim sonra kenarlarını

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)