9 Eylül 2011 Cuma

Küskünlük

Küskün olmaya hakkım var mı bilmiyorum ama bugün dikkatimi çeken bir olayı sizlerle paylaşmak istedim . Bloglar benim gerçekten arkadaşca güzel paylaşımları gezmek istediğim benim de paylaştığım içten yorumlarımı bıraktığım bir yer.Ama sanal dünyada bile insanlar insan ayrımı mı yapmaya çalışıyor tarz sahibiyiz senle konuşmayız diyor anlayamıyorum. 10 kişi yazıya yorum bırakıyor iyi şeyler biri de sizsiniz 9 cevap var size yok insan resmen diyor ben enayiyim herhalde.annemin bana öğrettiği herkes 9 aylık eşit gerisi de önemli değil Sadece paylaşmak istedim hadi bundan sonrası iyi geçsin inşallah

12 yorum:

  1. öyle düşünme canım
    bazen arada hepsini cevapladım sanıyorken kacırmalar oluyor,
    hangi arkadaşımız yaptı bilmem,ama ad vermelisin,kimmiş ki alınmayalım..
    ama gercekten tekrar yaz ve ikaz et bir daha yapmasın derken oda ben cıkıyormuşum şok şok:))))))
    ama hatamın söylenmesi beni cok sevindirir,cünki
    kendine gelmeni saglar sevgilerimle mutlu kal canım...

    YanıtlaSil
  2. Boşver, takılma. Belki gözlerinden kaçıyordur. Bana da oluyor. Yorumlara cevap verirken baştan başlıyorum ama sonra farkediyorum ki atlamışım, dönüp düzeltiyorum hemen:) Ya da dediğin gibi yorumlara cevap alamadığım zamanlar oluyor. Zaten bir yere kadar yorum yaparsın sen de. Bikaç kez yazdın, baktın cevap yok, o zaman bence senin yorumunu hakedenlere yoğunlaşmanda fayda var. Her insanın fikri de düşüncesi de önemli bence. Bir kişi gelip sana değer verip üstelik tanımadığı halde sana vakit ayırıyorsa, kıymeti bilinmeli.

    YanıtlaSil
  3. Maalesef öyle sanalda da olsa..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili selinka boşver önemli değil ve bahar gerçekten yazdıktan sonra baktım takılmıyorum keşke de yazmasaymışım diyorum.
    bu arada selinka rejim günlüğünde allah güç versin diyorum darısı başıma..:)
    Sevgili reyhan bizde sanal olarak böyle birşey yapana bir daha yorum yazmayız değil mi? :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,Bende yeni bir blogger olarak bazen yanıt vermeme kabalığına düşüyorum.Ama inanın keyfi yada isteyerek değil.Bahar'ın söylediği gibi dalgınlık yada bilgisizlik.Böyle yaparak kendi egomu tatmin etmeyi hiç düşünmedim.İnsanların yorgunluk,yoğunluk yada internet konusundaki az bilgilerine verin lütfen.Sevgiler.Dolunay

    YanıtlaSil
  6. bu yazı bir can sıkıntısı yazısıydı kimsenin şahsına yazılmamış o an ki duygu yoğunluğu sadece uzaklarda yanlız başına bir kızın neden beni istemiyolar ki ağlaması gibi düşünün sadece geçti sevgili dolunay

    YanıtlaSil
  7. canım bencede fazla takılma selınkanın dedıklerıne cok hak verıorum kım oldugu soyle belkıde ben olabılırım cunku bazen gercekten dalgınlıga gelıo veya yogunluga gelebılıo ornegın aksamları yazdıysam post mesela yazıp cıkıorum o ara esımın gelme saatı oluo sofrayı hazırlamam gerek ve hoppp kapa ve cık bır daha ne zaman gırersem bloga o zmana verıom cevap veya yenı bı post yazıom umarım anlatabılmısımdır ama bence kesınlıkle oyle dusunme ama eger cok tekrar ederse cık ve uyar derım ....cunku o banada oluor ve bende bıda uyarmakdansa hıc yorum yazmıorum mesela...

    YanıtlaSil
  8. bitanesi valla o anlık bir duygu patlaması sizler canım arkadaşlarımsınız sen minik boncuğu düşün bende öyle yapacam

    YanıtlaSil
  9. merhaba...
    eğer bu durum aynı blog yazarı tarafından birkaç kez tekrarlanmışsa kesinlikle ben de o blogdan ayrılıyorum...ne yorum, ne de izleme yaparım
    sayfanızı ziyaret etmiş ve yorum yapmış kişiye kesinlikle cevap verilmeli
    biraz keskin olacak belki ama selam verip selamın alınmaması ile aynı şey
    ben öyle düşünüyorum

    iyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  10. O okişinin ayıbı sevgili aynur ben canımı sıkan bir olayı paylaştım ve gördüm ki gerçekten gerçek arkadaşlar edinilebilirmiş canımızı daha çok sıkmayalım artık sevgiyle..

    YanıtlaSil
  11. Ay sana kim cevap yazmamış Mor Menekşeeeem, ben kimseyi atlamamaya çalışıyorum, belki arada gözümden kaçan oluyordur, olabilirde onun için o kişi kimse ona mesaj at bence, çünkü aynı şey benim de başıma geldi, ama ben "aşkolsun.... herkese cevap var abana yok mu" diye mesaj attım, anında cevap geldi, arkadaşımın gözünden kaçmış...

    YanıtlaSil
  12. canım banu ablacımm içtenliğine çok çokkk teşekkür ederimm

    YanıtlaSil

CANLARIMMM BAKİMM KİMLER YAZMIŞŞ. :)